Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@10:52:52 GMT

مشکلی برای تأمین آب در شهر تهران وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۳۶۱۳

مشکلی برای تأمین آب در شهر تهران وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بختیاری عصر یکشنبه در نشست بررسی امور مربوط به آب و فاضلاب شهرستان دماوند که با حضور سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و مهدی حیدری فرماندار دماوند برگزار شد اظهار داشت: بحث ساماندهی فاضلاب شهرهای دماوند و رودهن موضوعی ملی است که هم این منطقه را دچار مشکل کرده و هم آب شرب تهران را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری گفت: با توجه به اهمیت موضوع، در حال اخذ مجوز سازمان برنامه و بودجه هستیم و بر این اساس، حداکثر ظرف مدت ۳ ماه آینده عملیات اجرایی طرح مذکور آغاز خواهد شد و در این خصوص بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به اعتبار این طرح افزوده شده است.

وی افزود: انتظار ما از شوراهای اسلامی شهر، تسریع در صدور مجوزهای حفاری و تعامل در خصوص طرح جمع آوری شبکه فاضلاب است و از دیگر اقدامات مدنظر، انتقال آب از دو محور دلیچای و سد لار است تا به این ترتیب در سال‌های آتی تمامی شهرهای شهرستان دماوند تحت پوشش قرار گیرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه خوشبختانه مشکلی از لحاظ تأمین آب در شهر تهران وجود ندارد عنوان داشت: اما در شهرستان‌های استان تهران به دلیل قطعی برق شاهد کاهش دبی و قطعی آب بودیم و بر این اساس باید با تشکیل کمیته ۳ گانه شامل معاونت عمرانی فرمانداری دماوند، آبفای دماوند و امور منابع آب شهرستان، آسیب شناسی صورت گرفته و چاه‌های غیرمجازی که کیفیت مناسبی دارند شناسایی شده و در مدار آب شرب شهرستان قرار گیرد.

بختیاری اظهار داشت: با توجه به طرح موضوع قطعی مکرر آب در روزهای اخیر در دماوند، دو ژنراتور برای شهرستان دماوند تخصیص خواهد یافت تا در زمان قطعی برق، مشکلی از لحاظ آب وجود نداشته باشد.

کد خبر 5255769

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب استان تهران محمدرضا بختیاری شهرستان دماوند ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان قطعی برق اردبیل ایلام اراک عکس استانها واکسن کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع اقلام اساسی شامل برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ در راستای تأمین کالاهای موردنیاز هیئت‌های مذهبی از طریق سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: هیچ‌ گونه کمبودی در بازار نخواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، جبرئیل برادری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تامین مایحتاج هیئات مذهبی اظهار داشت: در آستانه لیالی قدر و با افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ جهت استفاده در هیئت‌های عزاداری و به‌منظور تأمین نیاز هیئت‌های مذهبی تهران با هماهنگی‌های صورت گرفته، بخشی از نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های عزاداری تأمین‌شده است.

 وی ادامه داد: تاکنون 150 تن گوشت مرغ، 300 تن برنج، 100 تن شکر و گوشت قرمز منجمد تا سقف 40 تن سهمیه تخصیص یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به نحوه توزیع این محصولات بین هیئت‌های مذهبی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به‌منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده است توزیع این کالاها از طریق سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد.

برادری ادامه داد: هیئت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی‌نامه به سردخانه‌ 8 شهریور برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

وی افزود: توزیع این اقلام از امروز آغاز می‌شود و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب آن در راستای رفع نیاز هیئت‌های مذهبی و برپایی مجالس مذهبی قدمی برداشته باشیم.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به موجود مکفی اقلام اساسی، امکان تأمین و تخصیص کالاهای مذکور به میزان مورد درخواست فراهم است و هیچ‌گونه کمبودی در بازار نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • خواب آلودگی راننده پراید در محور دماوند - تهران حادثه آفرید
  • قطعی آب شهر چیتاب کهگیلویه و بویراحمد کی حل می‌شود؟/آبرسانی سیار به مناطق مختلف
  • شناسایی و توقیف دو دستگاه تانکر حمل فاضلاب در شهرستان زابل
  • وزیر نفت: مشکلی در تأمین بنزین سفرهای نوروزی وجود ندارد
  • اوجی : مشکلی در تأمین بنزین سفرهای نوروزی نداریم
  • تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر
  • اوجی: مشکلی در تأمین بنزین سفر‌های نوروزی نداریم
  • اوجی: مشکلی در تأمین بنزین سفرهای نوروزی نداریم
  • تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان