Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی یکشنبه شب در دیدار با مدیرکل،معاونان و مسوولان اداره کل امور مالیاتی هرمزگان به مناسبت هفته فرهنگ سازی مالیاتی اظهارداشت: در امر پرداخت مالیات هیچ استثنایی وجود ندارد و به غیر از مواردی که قانون گذار تعیین کرده است.
وی ادامه داد: کسانی که فرار مالیاتی دارند نه تنها در توسعه و سازندگی جامعه مشارکت ندارند بلکه می خواهند از سهم مشارکت مردم برای رفاه حال خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار هرمزگان همچنین از اهتمام کارکنان اداره کل امور مالیاتی هرمزگان در استقرار نظام مالیاتی هوشمند، حمایت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان و تلاش بی شائبه آنان در راستای ارتقاء سطح درآمدهای استان در چند سال اخیر تقدیر و تشکر کرد.

۱۱۳ درصد درآمدهای هرمزگان سال گذشته محقق شد
مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان نیز در ادامه با بیان اینکه ۱۱۳ درصد درآمدهای استان درسال گذشته محقق شده و میزان درآمدهای وصول شده در سه ماهه سال جاری را ۲ هزارو ۱۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
شاکررضا مریدی افزود: میزان وصولی درآمدها در سال گذشته نیز ۴ هزار و ۹۹۰تومان بود که با این میزان وصولی، ۱۱۶ درصد درآمدها در استان هرمزگان محقق شده است.
مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان بیان داشت: وصول درآمدهای استان در سال گذشته، ۹۲ درصد آن برعهده اداره کل امور مالیاتی و هشت درصد نیز برعهده سایر سازمان‌ها بود که از این ۹۲ درصد که برعهده امور مالیاتی بوده امروز به ۹۸ درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: سال گذشته نیز ۶۳۲ میلیارد تومان درآمد با یک افزایش ۲۵ درصدی نسبت به سال قبل تر آن(۹۸) که ۵۲۱ میلیارد تومان بود، بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان هرمزگان توزیع شد.
مریدی ابرازداشت: علاوه بر وصول مالیات، وصول عوارض و واریز به حساب شهرداری و دهیاری‌ها و کمک به واحدهای تولیدی برای استرداد مالیات ارزش افزوده به عنوان ۲ رسالت مهم امور مالیاتی در کشور مورد توجه است.

۷۷۰ میلیارد تومان به صادرکنندگان برگردانده شد
مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان در خصوص استرداد مالیات بر ارزش افزوده به صادرکنندگان نیز اظهارداشت: سال گذشته ۷۷۰ میلیارد تومان به صادرکنندگان برگردانده شد و نسبت به سال ماقبل آن که ۲۹۵ میلیارد تومان بوده، ۱۶۰درصد رشد داشته‌ایم.
مریدی با بیان اینکه سهم مالیات بر ارزش افزوده نیمی از کل منابع مالیاتی در نظام اقتصادی کشور است، افزود: قانون جدید سبب رونق تولید و حمایت از تولید ملی است.

به گزارش ایرنا از ۱۶ تا ۲۳ تیرماه به عنوان هفته فرهنگ مالیاتی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور فرار مالیاتی  فریدون همتی هرمزگان مالیات بر ارزش افزوده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور فرار مالیاتی فریدون همتی سازمان امور مالیاتی کشور فرار مالیاتی فریدون همتی هرمزگان مالیات بر ارزش افزوده مالیاتی هرمزگان کل امور مالیاتی میلیارد تومان ارزش افزوده سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی فرار مالیاتی ۳ هزار میلیارد تومانی در خراسان رضوی

سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی یکصد مودی فاقد پرونده مالیاتی در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: در مجموع بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در این زمینه شناسایی و برگ تشخیص مالیات مربوطه صادر شده است.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی ایران، شاهین مستوفی در خصوص مصادیق فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان خراسان رضوی گفت: با بررسی بارنامه‌های صادره از مبدا استان خراسان رضوی در سنوات ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ و با لحاظ بیشترین بارنامه صادره برای یک نفر، یکصد مودی فاقد پرونده مالیاتی شناسایی و برای این تعداد مودی، ۴۰۳ فقره برگ تشخیص مالیاتی بالغ بر یک هزار و ۲۷۷ میلیارد ریالی (۱۲۷ میلیارد تومان) صادر شده است.

وی افزود: همچنین یک هراز و ۷۶ فقره برگ مطالبه مالیات بر ارزش افزوده با مبلغ ۳۱ هزار و ۶۲۷ میلیارد ریال (۳ هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان) مالیات و عوارض قابل مطالبه از مودیان یادشده در مرحله صدور است.

دیگر خبرها

  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • توازن و عدالت در اخذ مالیات باید لحاظ شود
  • «دستیار مردمی سازی» رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • مردمی سازی در مالیات سرعت گرفت
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • احتمال کاهش اینتاکدهای مالیاتی تا خرداد
  • شناسایی فرار مالیاتی ۳ هزار میلیارد تومانی در خراسان رضوی
  • پرداخت مالیات باید به فرهنگ تبدیل شود