Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@19:36:05 GMT

عامل قتل جوان ۱۹ ساله در گلستان به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۵۶۵۶

عامل قتل جوان ۱۹ ساله در گلستان به دام افتاد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ مجتبی مروتی اظهارکرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و چاقوکشی در قرق، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس مشخص شد چند جوان برای تفریح به منطقه ای جنگلی رفته بودند که با عده ای دیگر درگیر شده و طی آن یک نفر با سلاح سرد به شدت مجروح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی گلستان با اشاره به متواری شدن عوامل اصلی درگیری، گفت: مجروح توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل که متأسفانه به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

مروتی خاطرنشان کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری قاتل آغاز شد و با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه ماموران، عامل اصلی جنایت و سایر عوامل نزاع شناسایی و در مخفیگاهشان زمین گیر شدند.

وی گفت: متهم در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: قاتل و چهار متهم دیگر این پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کرونای دلتا هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب طالبان استان گلستان درگیری قتل با چاقو دستگیری قاتل کرونای دلتا هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 

به گزارش قدس خراسان، عباس درودی نیا در تشریح ماجرای قتل هولناک زن جوان اظهار کرد: پیرو وقوع یک فقره قتل عمدی که خانمی جوان داخل خودروی شخصی خود با ضربات متعدد چاقو به گردن و سینه در حد فاصل میدان امام رضا(ع) و میدان نماز به قتل رسیده بود، بلافاصله با دستور دادستانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای شهرستان به همراه تیمی از مامورین پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در محل وقوع جرم حاضر که برابر تحقیقات اولیه در صحنه جرم، احتمال ارتکاب قتل توسط راننده خودروی پراید ۱۱۱ سفید رنگ با پلاک نامعلوم تایید شد. 

دادستان بردسکن افزود: با توجه به اختلافات مقتوله با شوهر سابقش که احتمال ارتکاب قتل توسط وی قویاً متصور بود، تعداد ۴ تیم عملیاتی از مامورین پلیس آگاهی و سایر پلیس‌های تخصصی جهت دستگیری مشارالیه اعزام و اقدامات تخصصی جهت رصد نامبرده در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به متواری شدن مظنون پرونده از همان لحظه جنایت ادامه داد: با همکاری تنگاتنگ و مستمر مجموعه اطلاعات جنایی مرکز استان،با انجام اقدامات فنی، موقعیت سوژه به صورت شبانه روزی رصد که با توجه به تشدید اقدامات صورت پذیرفته و شناسایی محل اختفای وی، نهایتا پس از ۵ روز متهم دستگیر و جهت انجام تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

درودی نیا تصریح کرد: متهم به قتل عمد که در تحقیقات اولیه خود منکر هرگونه حضور در صحنه جرم و ارتکاب قتل شده بود ، با ارائه دلایل و شواهد موجود نهایتاً لب به اعتراف گشود و به ارتکاب قتل با ضربات متعدد چاقو اعتراف و با راهنمایی وی آلت قتاله نیز کشف شد.

دادستان بردسکن همچنین گفت: در ادامه روند رسیدگی به پرونده، صحنه قتل با حضور بازپرس  شهرستان بازسازی و قاتل با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد.

وی یادآور شد: پرونده مربوطه با توجه به حساسیت نوع جرم با سرعت و قاطعیت در دست رسیدگی و تکمیل تحقیقات مقدماتی است.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • قاتل تهرانی در قشم به دام افتاد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران/ قتل در تهران دستگیری در قشم
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم