Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد؛ محمد صالح جوکار در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه شورای تامین استان پیگیری امنیت خطوط انتقال آب استان را در دستور کار خود قرار داده است اظهار کرد: امیدواریم دیگر شاهد تکرار این وضعیت نباشیم اما اقداماتی در شورای امنیت انجام و به استان اصفهان اعلام شده که امنیت خط باید در اولویت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه اما اراده ای وجود ندارند که این امنیت را تامین کنند و از سوی دیگر دستگاه های اطلاعاتی اشراف خوبی دارند که جای سوال است چرا ممانعت برای تخریب صورت نمی گیرد.

جوکار با انتقاد از تعرض‌های پیاپی به خط انتقالی آب یزد عنوان کرد: هفته آینده این موضوع را در صحن علنی مجلس مطرح و پیگیری خواهیم کرد. همچنین هشدارهایی هم در این باره داده ایم و از رئیس جمهور و وزارت کشور سوال کرده‌ایم چراکه تامین امنیت خط انتقالی بر عهده دولت است.

وی با تکذیب ادعای برخی افراد در خصوص نحوه مصرف آب انتقالی به یزد گفت: به دروغ گفته می شود میلیون‌ها مترمکعب گلخانه‌های استان یزد با آب انتقالی آبیاری می‌شود در صورتی که به هیچ عنوان این‌طور نیست و قصد داریم تا با دعوت از نمایندگان اصفهان برای سفر به استان یزد، آنها را با حقیقت آشنا کنیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید فرصت تخریب را به مغرضان در فضای مجازی داد گفت: رسانه های استان باید با تمام توان به این شایعات پاسخ دهند زیرا این آب انتقالی با آب های زیر زمینی همراه شده و به مصرف شرب مردم یزد می‌رسد.

وی با اظهار تاسف از اینکه با وجود مشخص بودن هویت این افراد تاکنون هیچ برخورد خاصی با آنها نشده است تصریح کرد: تاکنون ۵۰ بار خط انتقال تخریب و از جیب مردم برای تعمیر هزینه شده اما دستگاه قضا در این زمینه برخورد جدی نداشته است. این در حالی است که مردم استان یزد با وجود همه دشواری‌ها بخشی از خوراک صنعت استان همجوار را تامین می‌کنند.

محمد صالح جوکار با اظهار تاسف از سکوت وزارت کشور در خصوص تخریب های پیاپی خط انتقالی آب یزد، گفت: این موضوع را نمی پذیریم و منتظر پاسخ مسئولان هستیم و باید برخورد جدی مانند سال ۹۱ با عاملان تخریب انجام شود اما اکنون به دلیل مشکلاتی که برای نیروی انتظامی هم ایجاد شده جدیت چندانی برای برخورد دیده نمی شود.

وی با بیان اینکه مادامی که در موضوع آب به پایداری نرسیم نمی توان از آینده روشن یزد سخنی گفت، افزود: در حال حاضر آب شرب مردم یزد ترکیبی از آب انتقالی و منابع داخلی یزد است که کیفیت مطلوبی ندارد اما با این حال مردم نجیب یزد این آب را به عنوان شرب مصرف می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد از پیگیری جدی روند اجرای خط دوم انتقال آب به استان نیز خبر داد و گفت: این پروژه در سال ۹۲ اجرا شده و در حال حاضر بودجه‌ای که دولت به این موضوع انتقال آب به استان یزد اختصاص داده جوابگوی اجرای این طرح نیست.

46

کد خبر 1534343

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد آب انتقالی استان یزد انتقال آب خط انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در جلسه قرارگاه نوروزی انتظامی آذربایجان غربی در ارومیه اظهار کرد: امنیت مردم، محصول تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی در طول سال، است  و با توجه به آمار تحلیلی ارائه شده به لطف الهی مجموعه انتظامی برای تحقق آن مجاهدانه و با هوشیاری و اقتدار در میدان آمده چرا که ما معتقدیم که رضایت مندی مردم قطعا باعث رضایت خداوند نیز می‌شود که این مهم از مقوله‌های پلیس خدمتگزار است.

 سردار محمد شرفی ضمن تاکید بر پیگیری وضعیت معیشتی کارکنان به ویژه در حوزه مسکن، برابر تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور انشالله در سال جاری بخش قابل توجهی از منازل سازمانی کارکنان انتظامی به بهره برداری خواهد رسید و قطعا رسیدگی به امور معیشتی کارکنان در بخش‌های مختلف زمینه ساز ارتقاء روحیه و رفاه کارکنان خواهد بود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا ضمن تقدیر از مجاهدت‌های کارکنان انتظامی، به انضباط و سرمایه‌های انسانی با اراده‌های بسیار عالی در استان به ویژه در مدیریت عالمانه، حضور مجاهدانه و اقدام مسئولانه اشاره کرد و گفت: همت و تلاش این عزیزان ارمغانی، چون امنیت را برای مردم عزیز استان داشته که همگی قدردان آن هستیم.

وی به حضور مسئولانه و کنش گرایانه پلیس برای کاهش جرایم در صحنه؛ تاکید کرد و گفت: مردم، پلیس با احساس مسئولیت را دوست دارند، چرا که پلیس با چنین حضوری به ویژه در چنین ایامی ارمغان آور امنیت بهاری برای مردم است.

این مقام ارشد انتظامی ارائه خدمات آسان، بی منت و توام با تکریم به مردم، اعمال سیاست‌های پیشگیرانه از جرایم و مقابله، واکنش سریع و حضور به موقع پلیس در صحنه را سه راهبرد  اصلی پلیس در قرارگاه نوروزی عنوان کرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا به عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم به ویژه سرقت، جمع آوری معتادین متجاهر، خرده فروشان مواد مخدر و کاهش تلفات ناشی از تصادفات درون و برون شهری به عنوان مهمترین دغدغه پلیس و مردم در سال جاری تاکید کرد و گفت: تلاش تمام همکارانم بر این است، در محل‌هایی که مورد نیاز است از نقاط صفر مرزی تا شهر‌ها حضوری فعال داشته و با همکاری مردم عزیز، حتما در پایان تعطیلات نوروزی اخبار خوبی در این حوزه تقدیم مردم شود و ان شاء الله هر آن چیزی که خیر دنیا و آخرت است برای ما و همه همکاران محقق شود و در آخر کار، شرمنده برای انجام ندادن کاری که از دست ما برمی آمد، نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • ساخت دو خط جدید مترو در سال جدید /زاکانی: شبکه‌های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می‌شوند
  • ساخت ۲ خط جدید مترو در سال جدید | زاکانی: شبکه‌ های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می شوند
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد با برهم زنندگان نظم، مأمور به محبت و رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان، مأمور به محبت و رحمت است
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم