Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات کشتی سیستان و بلوچستان از پرداخت پاداش به مدال آوران کشتی در المپیک خبر داد. به گزارش ایسنا، هیئت کشتی سیستان و بلوچستان به مدال آوران کشتی در بازی های المپیک توکیو پاداش میلیونی پرداخت می کند.

نبی دهمرده رئیس هیئت کشتی استان سیستان و بلوچستان طی نامه ای به فدراسیون کشتی اعلام کرد؛ به جهت بالا بردن روحیه تیم های ملی اعزامی به المپیک توکیو در صورت کسب مدال طلا مبلغ ۵۰ میلیون تومان، نقره ۳۰ میلیون تومان و برنز ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی به کشتی گیران آزاد و فرنگی کار اهداء خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو كشتي فرنگي كشتی آزاد سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با پیروزی در دیدار فینال، به مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ به میزبانی بیشکک قرقیزستان، سعید اسماعیلی موفق شد با پیروزی مقابل کشتی‌گیری از قرقیزستان، به مدال طلای این رقابت‌ها دست یابد.

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران، در مبارزه فینال این وزن موفق شد با نتیجه ۳ بر یک برابر «بیشکیف» نماینده کشور میزبان به پیروزی رسیده و نخستین مدال طلای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در ۵ وزن دوم این رقابت‌ها را کسب کند.

او پیش از این در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی‌لی از چین را مغلوب کرد. او در دور بعد مقابل فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان به روی تشک رفت و پس از پایان زمان مبارزه با امتیاز عالی ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. اسماعیلی در نیمه نهایی نیز با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان به برتری رسید و راهی فینال شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • مدال‌آوران ۱۰وزن کشتی فرنگی آسیا ۲۰۲۴
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • ناصر علیزاده: به مردم قول یک نشان طلای المپیک را می دهم