Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@14:42:22 GMT

تخلفات دور کاری را چگونه گزارش دهیم؟

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۷۷۳۴

تخلفات دور کاری را چگونه گزارش دهیم؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، غلامرضا عباس پاشا ، درباره دستگاه های اجرایی که در شرایط قرمز کرونایی تهران مصوبه دورکاری کارمندان را رعایت نمی کنند و مرتکب تخلف می شوند، گفت: کارمندان این دستگاه ها می توانند این تخلفات را از طریق شماره ١١١ بازرسی گزارش کنند.

وی افزود: معاونین توسعه دستگاه های اجرایی مسئول حسن انجام کار در ارتباط با دورکاری کارمندان هستند و باید پاسخگو باشند ولی در صورت عدم رعایت، موضوع باید به تخلفات اداری گزارش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران ادامه داد: شماره ١١١ بازرسی نیز آماده دریافت گزارشات تخلف است که پس از بازرسی میدانی و تایید تخلف، موضوع به وزیر مربوطه دستگاه متخلف در نامه ای برای اعمال قانون ارسال خواهد شد.

پربیننده ترین امـروز؛ آخرین فرصت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام واکسن کرونا ( لینک و شرایط ) افرادی که سود سهام عدالت نگرفته‌ اند، چه کنند؟ اعمال فوق العاده ویژه فرهنگیان بـرای ۶ گروه آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تخلف دورکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده

رئیس پلیس راهور فراجا جزئیاتی از افزایش جریمه تخلفات حادثه ساز در سال جدید را اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: هدف اصلی از افزایش جرایم بازدارندگی است بر اساس ماده 28 رسیدگی به تخلفات پلیس باید هر ساله نسبت به افزایش مبلغ جرایم اقدام کند که به دلایل مختلف در 6 سال گذشته اتفاق نیفتاده و اثر بازدارنده را از دست داده بود.

وی افزود: از سال 85 تا 96 با یک روند کاهشی تصادفات مواجه بودیم ولی مجدداً از 97 تا کنون شاهد روند صعودی بودیم.

سردار حسینی گفت: یکی از دلایل وقوع تصادفات عمل انسانی است راننده به قوانین و مقررات توجه نمی‌کند و با تخلف جان خودش و دیگران را به خطر می‌اندازد.

وی ادامه داد: با توجه به عدد کل تخلفات و تصادفات که تحلیل کردیم بالای 80 درصد از تخلفات حادثه ساز تصادفاتی هستند که منجر به فوت و جرح شدند.

سردار حسینی درباره میزان افزایش جرایم گفت: بخشی از جرایم که خطر بیشتری دارند 4 تا 5 برابر افزایش به عنوان مثال جریمه سرعت غیر مجاز 600 تا 700 هزار تومان می‌شود همچنین رانندگی در حالت مستی و استفاده از مواد روان گران 2 میلیون 700 هزار تومان پیش بینی شده است.

وی در پایان گفت: نگاه پلیس و دستگاه متولی بازدارندگی است و ان شاءالله تا 10 یا 15 روز آینده به محض ابلاغ اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف و دارای تخلفات حادثه ساز در طرح نوروز ۱۴۰۳ در ایلام
  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • بازداشت ۲پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • افزایش ۵ برابری نرخ برخی جرایم رانندگی/اعمال نرخ جدید به محض ابلاغ
  • جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده
  • افزایش ۵ برابری برخی جرایم رانندگی/اعمال نرخ جدید پس از ابلاغ
  • اعمال نرخ جدید پس از ابلاغ/افزایش ۵ برابری برخی جرایم رانندگی
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد