Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مرتضی چغلوند روز دوشنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورودی شهرها کنترل می شود و خودرو با پلاک غیر بومی که قصد ورود به شهرها را داشته باشد به جاده کمربندی برای خروج هدایت خواهد شد.

وی بدون اشاره به تعداد جرایم ثبت شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی بیان کرد: بسیاری از رانندگان خودروهای پلاک غیر بومی در شهرستان خرم آباد بومی هستند که با تذکر و هدایت به مراکز تعویض پلاک باید نسبت به فک پلاک خودروی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افرادی هم که برای اقدامات ضروری به شهرهای با وضعیت قرمز وارد می شوند حتما باید با مجوز فرمانداری اقدام به سفر کنند چراکه ماموران راهنمایی و رانندگی نسبت به جریمه و اعمال قانون اقدام خواهند کرد.

سرهنگ چغلوند افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی هم تابع دستورات ستاد استانی مقابله با کرونا می باشد و تمامی اقدامات در راستای کاهش ویورس کرونا اعمال می شود.

وی بیان کرد: امیدورایم مردم هم با رعایت نکات بهداشتی و اجرای دستورات ستاد کرونا زمینه کاهش شیوع ویروس را فراهم کنند.

براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا هم اکنون شهرستان های خرم‌آباد، پلدختر، سلسه، و دلفان در وضعیت قرمز، رومشکان در وضعیت زرد و بقیه شهرستان‌های۱۱ گانه استان در شرایط نارنجی قرار دارند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا لرستان پلیس راهنمایی و رانندگی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا لرستان کرونا ویروس کرونا لرستان پلیس راهنمایی و رانندگی ایران راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ناعادلانه پزشکان متخصص

  از سوی دیگر آنها برای جبران وضعیت درآمدی خود راهی شهرهای بزرگ ایران شده‌ و به نوعی بیماران مجبورند برای برخورداری از خدمات آنها بار سفر ببندند. در نگاهی کلی، وضعیت پزشکان در ایران به لحاظ کمیتی طی چهار دهه گذشته شکلی صعودی داشته است. داده‌های منتشرشده از سوی سازمان نظام‌پزشکی نشان می‌دهد که جمعیت پزشکان پس از انقلاب رشد چشمگیری داشته است. تعداد پزشکان عضو سازمان نظام پزشکی از حدود ۱۵ هزار نفر در سال ۱۳۶۵ به حدود ۱۴۸ هزار نفر در سال ۱۴۰۰ رسیده است. این آمار به این معناست که در سال ۱۳۶۵ به ازای هر ۳۳۹۳ نفر، یک پزشک در ایران بوده در صورتی که در سال ۱۴۰۰ به ازای هر ۵۶۸ نفر، یک پزشک طبابت می‌کرده است. البته آمار استانی تعداد کادر درمانی، نشان‌دهنده توزیع نامتوازن آنها در استان‌های گوناگون است. با وجود آن‌که استان‌های مرکزی مانند تهران و اصفهان دارای بیشترین میزان پزشکان، ماماها و دندانپزشکان در کشور هستند، استان‌های حاشیه‌ای مانند سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کردستان و آذربایجان‌غربی نسبت به دیگر استان‌ها دچار محرومیت هستند. این وضعیت می‌تواند سبب افزایش آسیب‌های ناشی از عدم دسترسی به امکانات درمانی کافی در استان‌های محروم شود و از سوی دیگر، تمرکز امکانات در شهرهای مرکزی، کیفیت خدمت‌رسانی به تمام گروه‌ها و مناطق را کاهش می‌دهد. در همه این سال‌ها هشدارها به‌واسطه کمبود پزشک عمومی در ایران بسیار بوده، آن‌قدر که شورای انقلاب فرهنگی قانونی وضع کرد که ظرفیت آموزش پزشک هر سال به صورت پلکانی ۱۵ درصد افزایش یابد اما آنچه بیشتر از این کمبود پزشک هشدارآمیز به نظر می‌آید، تجمع پزشکان در شهرهای بزرگ و خالی‌ماندن شهرهای دیگر از حضور و خدمات پزشکان متخصص و عمومی است. 

دیگر خبرها

  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • خلافی بیش از ۵۶ میلیون تومانی یک خودرو توقیفی در لرستان
  • چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود
  • توزیع ناعادلانه پزشکان متخصص
  • جاعلان اسناد و مدارک در دام پلیس لرستان