Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:37:32 GMT

توزیع مرغ و گوشت منجمد در همدان

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۹۳۴۲

توزیع مرغ و گوشت منجمد در همدان

ایسنا/همدان مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان از آغاز توزیع مرغ و گوشت منجمد در همدان خبر داد.

ابوالفضل اینانلو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:  توزیع گوشت مرغ منجمد از روز پنج‌شنبه  ۱۷ تیرماه بر اساس تصمیمات اعضای کارگروه تنظیم بازار در همدان آغاز شده است و تا رفع نیاز مردم همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان صمت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر در حال مراجعه به پشتیبانی امور دام هستند تا بتوانند گوشت مرغ منجمد را دریافت کرده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینانلو با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان است، تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد مشخص بوده و خارج از قیمت مصوب نباید به فروش برسد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بر اساس کارگروه تنظیم بازار، توزیع گوشت مرغ منجمد تا زمان رفع نیاز شهروندان ادامه داشته و محدودیتی در این زمینه نداریم.

اینانلو به توزیع گوشت گوساله منجمد در بازار نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر گوشت گوساله منجمد نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر و اصناف منتخب در حال توزیع بوده و مصرف‌کنندگان با مراجعه به این فروشگاه‌ها می‌توانند نسبت به تأمین گوشت قرمز منجمد گوساله اقدام کنند.

وی در پایان تأکید کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد  ۸۰ تا ۸۶ هزار تومان بوده همچنین مجموعه پشتیبانی امور دام بر اساس معرفی‌نامه از سوی سازمان صمت و با حواله اقدام به توزیع گوشت مرغ و گوساله منجمد در بین فروشگاه‌های معتبر و اصناف انتخابی می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی توزیع مرغ و گوشت طرح تنظیم بازار شرکت پشتیبانی امور دام گوساله منجمد توزیع گوشت مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد

علیرضا ثواچه، مدیر مرکز نیکوکاری ایلیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با حمایت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و مرکز نیکوکاری ایلیا ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی یک‌ و نیم کیلویی در استان یزد بین مستمندان به مناسبت ماه شوال توزیع شد.

وی افزود: بسته های گوشت قربانی در بین محرومان شهرستان های تفت، مروست، مهریز و مناطق مختلف شهر یزد توزیع شد.

ثواچه بیان کرد: برای توزیع بسته های گوشت در بین خانوارهای نیازمند از ظرفیت گروه های فعال، خیریه و جهادی برای توزیع بسته های گوشت قربانی استفاده شد تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و ایام ماه مبارک رمضان نیز بین ۳ هزار نفر از روزه داران به خصوص در مناطق محروم شهر یزد افطاری توزیع شده است.

ثواچه ضمن تشکر از خیرین موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک و حمایت این عزیزان، این برنامه و برنامه های دیگر را در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در سطح استان یزد اجرا کنیم.

کد خبر 6087775

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول