Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد با بازگشت هواداران فوتبال به ورزشگاه‌ها قدرت این تیم تبریزی چندبرابر خواهد شد. - اخبار ورزشی -

ابوالفضل رزاق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تراکتور و پیروزی این تیم برابر گل‌گهر گفت: ما در بازی با استقلال شرایط سختی را تجربه کردیم و دست کادر فنی واقعاً خالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مشکل کمبود بازیکن نداشتیم حتماً نتیجه بهتری می‌گرفتیم، ولی خدا را شکر که گل‌گهر را شکست دادیم تا شرایط تیم در جدول بهتر شود.

مدافع تیم فوتبال تراکتور در ادامه افزود: با این برد شرایط ما خیلی بهتر شد و امیدوارم که در سه بازی باقیمانده هم خوب امتیاز بگیریم. بازی بعدی ما با‌ آلومینیوم اراک هم یک بازی شش امتیازی به حساب می‌آید و امیدوارم که روند خوب‌مان را در آن مسابقه هم ادامه بدهیم.

تیکدری: با تراکتور قرارداد دارم و حرفه‌ای نیست که با باشگاهی دیگر مذاکره کنم

 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تراکتور امسال نوسان زیادی در نتیجه‌گیری داشته است، تصریح کرد: من که از نیم‌فصل دوم به تیم اضافه شدم، ولی این چیزها ممکن است برای هر تیمی رخ دهد. فکر می‌کنم تراکتور در حال پوست‌اندازی است و امیدوارم برای فصل آینده یک تیم پرقدرت تشکیل شود. از طرفی این را هم باید بگویم که قدرت تراکتور با حضور هواداران چند برابر می‌شود و آنها در بازی‌های خانگی و حتی در بازی‌های بیرون از خانه نقش مهمی در موفقیت تیم دارند. امیدوارم با ریشه‌کن شدن بیماری کرونا، شرایط برای بازگشت آنها به ورزشگاه فراهم شود.

رزاق‌پور در مورد آخرین وضعیت خودش در تراکتور اظهار داشت: من همیشه سرم را پایین می‌اندازم تا کارم را بدون حاشیه انجام دهم. وقتی در زمین مسابقه هستم با تمام وجود برای تراکتور تلاش می‌کنم و امیدوارم که هواداران و کادر فنی از عملکردم راضی باشند.

مدافع چپ تراکتور راجع به اتفاقاتی که منجر به جدایی رسول خطیبی شد، خاطر نشان کرد: من باید از زحمات ایشان تشکر کنم. آقا رسول باعث شد که دوباره به تراکتور برگردم. او برای تیم ما خیلی زحمت کشید، ولی به هر حال شرایط به گونه‌ای رقم خورد که این همکاری ادامه نداشته باشد. من برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!

هواداران الهلال اعتقاد دارند علی البلیهی مقصر حذف تیم آن هاست.

طرفداری | شکست سنگین در بازی رفت، مانع صعود الهلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا شد. نماینده عربستان با وجود پیروزی 2 بر 1 در بازی برگشت مقابل العین امارات، نتوانست از سد این تیم عبور کند و از رسیدن به فینال بازماند.

شکست سنگین الهلال در بازی رفت، خشم هواداران این تیم را برانگیخت و آنها علی البلیهی، مدافع باتجربه تیمشان را مقصر اصلی این ناکامی می‌دانند. البلیهی در جریان دو بازی رفت و برگشت، اشتباهات فاحشی مرتکب شد. همین موضوع باعث شده هواداران الهلال به شدت از او انتقاد کنند.

پس از بازی برگشت، هواداران الهلال علیه البلیهی شعار سر دادند و این بازیکن عصبانی به سمت آنها یورش برد. با وساطت مدیر ورزشی باشگاه، البلیهی به رختکن هدایت شد تا از وقوع اتفاقات ناگوار جلوگیری شود.

علی البلیهی در طول دوران فوتبال خود، بارها به خاطر رفتارهای جنجالی‌اش مورد انتقاد قرار گرفته است. او پیش از این نیز با درگیری با ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان خبرساز شده بود. این موضوع باعث شده تا البلیهی حتی در میان هواداران تیم خود نیز محبوبیت زیادی نداشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است