Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ووشو منطقه آزاد قشم از اعزام تیم ووشو دختران رده سنی جوانان قشم به مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو برای المپیک جوانان خبر داد.

به گزارش برنا، مهدی نصیری با اشاره به اینکه این مسابقات از 22 تا 24 تیرماه جاری در تهران برگزار می شود، گفت: برای اولین بار هیئت ووشو منطقه آزاد قشم به عنوان هیئت مستقل با شرکت در این مسابقات با 30 هئیت استانی دیگر رقابت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار امیدواری نسبت به موفقیت ورزشکاران قشمی اعزام شده به این مسابقات تصریح کرد: آمادگی و سوابق تیم ووشو دختران رده سنی جوانان قشم در رشته ساندا این نوید را می دهد که مقام های قابل قبولی در این مسابقات مهم کشوری به دست خواهند آورد.

نصیری با قدردانی از مساعدت ها و پیگیری های مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم و همچنین اسپانسری دو شرکت نفتی آسفالت طوس پالایش قشم و شرکت تیو انرژی درخصوص ووشو قشم یادآور شد: همه این اقدامات و زحمات و همت مجموعه ورزشکاران و دست اندرکاران رشته محبوب ووشو در قشم باعث شده است که برای حضور قدرتمندانه در رقابت های آتی برنامه ریزی های دقیقی از سوی هیات ووشو منطقه آزاد قشم صورت بگیرد.

به گفته رئس هیئت ووشو منطقه آزاد قشم، تیم هیئت ووشو این منطقه با ترکیب ام البنین شجاعی در وزن52 کیلو و ستایش خوشبخت در وزن 48 کیلو در رشته ساندا (مبارزه) با مربیگری پریسا تقی زاده و سرپرستی زهرا سیروس دخت و خانم اشگرف بعنوان داور و عضو هیئت ژوری به این مسابقات اعزام شدند.

در رده سنی پسران نیز هئیت ووشو منطقه آزاد قشم با اعزام چهار بازیکن در مسابقات انتخابی که از تاریخ  15 لغایت 17 تیرماه جاری برگزار شد، حضور پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قشم رقابت ورزش و جوانان پالایش انرژی ووشو هیئت ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟

حمیده ایرانمنش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تیم ملی تنیس روی میز بانوان با دو بازیکن در آخرین رقابت های گزینشی المپیک برای کسب سهمیه انفرادی شرکت می کند، گفت: برای ندا شهسواری و مهشید اشتری که دو بازیکن اعزامی به این مسابقات هستند طی یک ماه گذشته به صورت انفرادی برنامه های تمرینی داشتیم اما این برنامه ها از روز گذشته به صورت تیمی و در قالب اردو آغاز شد.

وی با اشاره به حضور متوالی شهسواری و اشتری در مسابقات مختلف طی یک ماه گذشته خاطرنشان کرد: اشتری در مسابقات لبنان ، آلمان و چک و لیگ عربستان شرکت داشت. شهسواری هم در لیگ ترکیه و عربستان و همچنین مسابقات چک حاضر شد. بنابراین فرصتی برای تشکیل اردو نبود اگرچه پیگیر تمرینات آنها به صورت انفرادی بودیم. از ابتدای اردیبهشت اما این دو بازیکن در ایران هستند. به همین دلیل از روز گذشته اردو را آغاز کردیم و تا زمان اعزام پیگیر آن خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در مورد روند تمرینات یادآور شد: به واسطه برنامه های انفرادی و حضوری که شهسواری و اشتری در مسابقات مختلف داشتند، آنها خیلی از آمادگی دور نیستند اما باید برنامه های آماده سازی را به گونه ای دنبال کنیم که زمان اعزام به ازبکستان و آغاز رقابت های انتخابی، اوج آمادگی لازم حاصل شده باشد.

ایرانمنش از وضعیت کلی ملی پوشان تنیس روی میز ابراز رضایت کرد و ادامه داد: آمادگی کلی آنها خوب است، فرصت پیش رو برای رسیدن به اوج آمادگی هم کافی است. به واسطه حضور اخیری که شهسواری و اشتری در مسابقات داشتند و ارزیابی عملکردشان، اشراف بیشتری هم روی نقاط ضعف و قوت آنها پیدا کرده ایم. بر این اساس طی یک ماه باقی مانده روی تاکتیک بازیکنان کار می کنیم.

وی در مورد دیگر بازیکنان شرکت کننده در مسابقات گزینشی المپیک و اینکه بازیکنان کدام کشورها حریفان اصلی ایران به حساب می آیند، گفت: البته هنوز فهرست شرکت کنندگان در رقابت های گزینشی ازبکستان نهایی نشده است اما بر اساس شناختی که از وضعیت دیگر کشورها و بازیکنان شان در کسب داریم، تا حدودی برای مان قابل پیش بینی است که چه بازیکنانی در مسابقات شرکت دارند. در مجموع می توانم بگویم که ازبکستان و قزاقستان حریفان سرسخت ایران در این مسابقات هستند. نمایندگان این کشورها از نظر انفرادی بالاتر از بازیکنان ما هستند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با یادآوری اینکه تنها قهرمان مسابقات گزینشی ازبکستان در هر یک از بخش مردان و بانوان صاحب سهمیه المپیک می شود در مورد شانس بازیکنان این تیم برای قهرمانی و دستیابی به این سهمیه گفت: شرایط سخت است، همه می آیند که سهمیه بگیرند اما فقط یک سهمیه توزیع می شود. در این شرایط شانس ایران برای المپیکی شدن ۵۰ به ۵۰ است.

ایرانمنش تاکید کرد: المپیک شاید تنها رویدادی باشد که همه آرزوی حضور در آن را دارند و حتی اگر تجربه آن را داشته باشند، دوست دارند تجربه جدیدی از آن بگیرند. ما هم تلاش و هدف مان این است که برای سومین دوره صاحب سهمیه المپیک شویم. با این امید به ازبکستان می رویم و با همین امید و انگیزه هم تمرینات مان را دنبال می کنیم و رقابت برابر حریفان را برگزار می کنیم.

کد خبر 6086134 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا