Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سایپا، در طرح فروش فوق‌العاده سایپا ۷۲ هزار و۷۶۰ نفر و در طرح پیش‌فروش این محصول ۲۴هزار و ۸۰۶ نفر شرکت کردند که همه شرکت‌کنندگان واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این دو طرح فروش (فوق العاده و پیش فروش) ۱۸ هزار و ۵۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه‌کشی باشد ۳۷ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرح فروش فوق العاده ۲ هزار دستگاه خودرو کوییک.آر و در طرح پیش‌فروش این محصول ۱۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه عرضه شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبان پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت‌نام‌کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

اسامی برندگان قرعه‌کشی از اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش ایرنا، در سه ماهه نخست امسال سایپا با ۱۱۰ هزار و ۵۵۸ دستگاه خودرو و ثبت رشد ۱۴.۱ درصدی در جایگاه دوم برترین خودروسازان کشور قرار گرفت.

برچسب‌ها ایران خودرو گروه خودروسازی سایپا قرعه کشی خودرو پارس خودرو خودرو سایپا پیش فروش خودرو فروش فوق العاده واردات خودرو قیمت خودرو بازار خودرو صنعت قطعه سازی صنعت خودروسازی خودرو سازی ایران پروندهٔ خبری بازار خودرو | پیش فروش خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایران خودرو گروه خودروسازی سایپا قرعه کشی خودرو ایران خودرو گروه خودروسازی سایپا قرعه کشی خودرو پارس خودرو خودرو سایپا پیش فروش خودرو فروش فوق العاده واردات خودرو قیمت خودرو بازار خودرو صنعت قطعه سازی صنعت خودروسازی خودرو سازی ایران فروش فوق العاده طرح فروش پیش فروش قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید هونگچی H۵ مشخص شد

بهمن موتور قیمت جدید هونگچی H۵ را ویژه فروردین ماه ۱۴۰۳ منتشر کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، براساس آخرین بخشنامه منتشر شده توسط این شرکت، قیمت خودرو جدید هونگچی( H5 ) 2 میلیارد و 762 میلیون تومان تعیین شده است.

قیمت این خودرو اسفندماه سال گذشته 2 میلیارد و 620 میلیون تومان بوده است.

هونگچی H5 در ایران با پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ با 224 اسب‌­بخار قدرت و 340 نیوتن‌متر گشتاور به همراه گیربکس 8 سرعته اتوماتیک عرضه می­‌شود. شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت این مدل به ترتیب 7.8 ثانیه و 230 کیلومتر برساعت اعلام شده است. میزان مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز 6.6 لیتر در هر 100 کیلومتر و استاندارد آلایندگی آن یورو 5 اعلام شده است.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جدید هونگچی H۵ مشخص شد
  • نفوذ شگفت‌انگیز گلزن سایپا به قلب دفاع خیبر! (ویدیو)
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • خبر مهم برای خریداران خودرو | اعلام نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا
  • نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا اعلام شد
  • اختلاف فاحش قیمت کارخانه و بازار خودروهای سایپا !
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ حریفان فرنگی کاران ایرانی مشخص شدند
  • قرعه نوشاد در مسابقات قهرمانى جهان ماکائو مشخص شد