Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارلینگ هالند از بازیکنان هم سن و سال خودش در تیم ملی انگلیس حمایت کرد. 

ارلینگ هالند به حمایت از مارکوس رشفورد، جیدون سانچو و بوکایو ساکا مقابل توهین ها پرداخته است.

به گزارش طرفداری، در جریان ضربات پنالتی فینال یورو 2020 که با غلبه ایتالیا بر انگلیس به پایان رسید، گرت ساوتگیت پنالتی های سوم، چهارم و پنجم تیمش را به سه بازیکن جوان تیمش که به صورت تعویضی به زمین آمده بودند سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکوس رشفورد، جیدون سانچو و بوکایو ساکا هر سه پنالتی های خود را از دست دادند تا انگلیس در نخستین فینال یورویی که تجربه می کند، بازنده میدان لقب بگیرد. پس از این بازی بود که این بازیکنان جوان در فضای مجازی مورد فحاشی و توهین های نژادپرستانه قرار گرفتند. ارلینگ هالند، مهاجم نروژی دورتموند که یکی از بزرگ ترین غایبین این جام بود، در توییتر خود به حمایت از این سه بازیکن انگلیسی پرداخت:

من نمی دانم چرا هنوز جایی برای نژادپرستی و تبعیض وجود دارد. ما هرگز از مبارزه با انواع تبعیض خسته نخواهیم شد. این مردان جوان به جای اینکه به خاطر داشتن شجاعت برای قرار گرفتن پشت ضربات پنالتی تشویق شوند، مورد توهین های نژادپرستانه قرار گرفته اند. زبانم بند آمده است. 

اخبار داغ 

فیلم قمه کشی دختران وقیح در پارک ! / دختران همدیگر را دریدند! برترین های قرن با حسین گازرانی: قسم خوردم پا در استادیوم نگذارم؛ برخی امروزی ها فقط پول را می شناسند چرا فرهاد مجیدی از جیبش به بازیکنان پاداش می دهد؟ ولادیمیر آلکنو: شما من را تکه تکه کردید / مگر سعید معروف آدم آهنی است؟ واکنش بوریس جانسون به توهین نژادپرستانه به ملی پوشان انگلیس: از خودتان خجالت بکشید درگیری های شدید در لندن پس از فینال یورو 2020؛ پرتاب یک شخص به رودخانه / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد ضعیف ستاره آرسنال: همه‌ش صفره!

به گزارش "ورزش سه"، عوامل زیادی باعث شدند که آرسنال در رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ناکام بماند اما قطعا عاملی که شاید بیشتر از بقیه توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرد عملکرد ضعیف و عجیب بوکایو ساکا بود.

ساکا در بازی رفت درخشید و گل اول تیمش را روی یک حرکت فوق‌العاده به ثمر رساند و در بازی بسیار تأثیرگذار بود اما در دیدار برگشت او در جو وحشتناک استادیوم آلیانز آرنا گم شد.

در نیمه اول او بارها توپ را لو داد و در حملات تیمش ضعیف عمل می‌کرد. در نیمه دوم هم پس از گل بایرن مونیخ که با ضربه سر زیبای یوشوا کیمیش به ثمر رسید، ساکا آمار بسیار ضعیفی را به جا گذاشت که درنهایت منجر به شکست و حذف توپچی‌ها شد.

ساکا در بازی امشب آمار صفر گل، صفر پاس گل، صفر خلق موقعیت، صفر شوت، صفر دریبل موفق و صفر سانتر موفق را ثبت کرده است که او را به یکی از ضعیف‌‌ترین بازیکنان مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان تبدیل می‌کند.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • دلداری هری کین به ساکا، پس از برتری بایرن مونیخ مقابل آرسنال / فیلم
  • عملکرد ضعیف ستاره آرسنال: همه‌ش صفره!
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • درگذشت ستاره متقلب فینال جام جهانی!
  • استقبال سانچو از بازگشت به منچستریونایتد در سایه حمایت ویلکاکس؛ شرط بازگشت: خروج تن هاخ
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • احتمال خط خوردن نام رشفورد برای یورو ۲۰۲۴