Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@20:53:18 GMT

ارلینگ هالند در انگلیس است

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۵۲۰۴

ارلینگ هالند در انگلیس است

میشل زورک به شوخی به عدم حضور ارلینگ هالند در اردوی پیش فصل دورتموند واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عملکرد درخشان ارلینگ هالند، ستاره 20 ساله و نروژی در سال های اخیر باعث شده بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی برای خرید او اقدام کنند. در حال حاضر به نظر می رسد تنها باشگاه چلسی از شرایط مالی مناسب برای خرید ارلینگ هالند برخوردار باشد و مدافع قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از همین حالا اقدامات خود برای جذب ارلینگ هالند در فصل تابستان را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد دورتموند رقمی در حدود 200 میلیون یورو برای فروش ارلینگ هالند تقاضا کرده که باعث عقب نشینی تیم های بزرگی چون رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد شده است.عدم حضور ارلینگ هالند برای تست آمادگی جسمانی باشگاه دورتموند در روز دوشنبه می تواند به مثابه زنگ خطری برای این باشگاه آلمانی باشد.

میشل زورک در پاسخ به این سوال که چرا ارلیگ هالند طیق برنامه قبلی به مخل تمرینات دورتموند مراجعه نکرده است، به حالت تمسخر گفت: "ارلینگ در همین حالا نیز انگلیس است. احتمال جدایی هالند؟ هیچ چیز تغییر نکرده است. ما برای حضور ارلینگ در فصل جدید به طور کامل برنامه ریزی می کنیم."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارلینگ هالند فوتبال دورتموند ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند ۱-۱ لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد

به گزارش جام جم آنلاین، در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام بوندس‌لیگا تیم‌های بایرلورکوزن و دورتموند به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد
  • دورتموند ۱-۱ لورکوزن: آلونسو به هیچ تیمی نمی‌بازد
  • گل نیکلاس فولکروگ به بایرلورکوزن (دورتموند 1-0 بایرلورکوزن)
  • خط و نشان ستاره انگلیسی: رقیب امباپه، هالند نیست!‏
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد