Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان،فیلم منتشر شده منتسب به کشتن پسربچه وربایش اعضای بدنش را تکذیب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حکیم عبداللهی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:چندی پیش در یکی از مناطق اهواز در پی بازیگوشی کودکی ۳ ساله درون خودروی پدرش و قفل کردن دربهای خودرو و محبوس شدنش،بعلت شدت گرما فوت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:متاسفانه افراد سود جو با انتشار فیلم دلتنگیهای خانواده عزادار، این موضوع را با داستانی خیالی به قتل کودک و ربایش اعضای بدنش در فضای مجازی منتشر کردند.

عبداللهی ضمن تکذیب موضوع قتل و ربایش اعضای بدن کودک،به خانوادهها توصیه کرد،در مراقبت از فرزندانشان دقت لازم را داشته باشند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نیروی انتظامی خوزستان آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از میرر، در دهه ۶۰ میلادی پلیس شهر میدلنز انگلستان، با چندین گزارش روبه‌رو شد که از آزار جنسی پسربچه‌ها توسط یک مرد حکایت داشت. همه قربانیان مشخصات مشترکی از متهم ارائه کرده بودند اما تحقیقات پلیس برای شناسایی این مرد به جایی نرسید.

حتی چند پسر بچه به طرز عجیبی ناپدید شدند که هرگز اجسادشان پیدا نشد.

دیوید اسپنسر ۱۳ ساله و پاتریک وارن ۱۱ ساله از جمله پسربچه‌های گمشده بودند که هرگز پرونده آنها به نتیجه نرسید و مانند یک راز باقی ماند.
پلیس به دنبال حل این معمای عجیب بود تا اینکه در سال در سال ۱۹۶۸، پسربچه‌ای ۱۴ ساله به نام روی توتیل ناپدید شد. خانواده این پسر بچه به پلیس گفتند که روی پول‌های خود را برای خرید یک دوچرخه جمع کرده و روزی که ناپدید شد، قرار بود برای خرید دوچرخه به بازار بروند اما او در راه بازگشت از مدرسه ناپدید شد.

با این اطلاعات پلیس تحقیقات خود را برای پیدا کردن پسر نوجوان آغاز کرد تا اینکه بعد از ۳ روز جسد او در منطقه جنگلی در میکلهام پیدا شد.
بررسی‌های پزشکی قانونی نشان می‌داد که نوجوان ۱۳ساله پس از اینکه از سوی قاتل ربوده شده، مورد آزار و اذیت قرار گرفته و در نهایت به قتل رسیده است.

کاراگاهان جنایی برای حل این پرونده مخوف به بررسی‌های خود ادامه دادند و تنها سرنخ آنها، دی‌ان‌ای قاتل بود که در محل جنایت باقی مانده بود. اما در این پرونده نیز مانند دیگر پرونده‌های گم شدن پسربچه‌ها، به نتیجه نرسیدند و پرونده راکد ماند.

بعد از ۳۰ سال از قتل پسربچه ۱۳ساله بود که عامل این جنایت به طور اتفاقی شناسایی شد. آن روز ماموران پلیس خودرویی را به دلیل سرعت غیرمجاز متوقف کردند. راننده خودرو مردی به نام برایان فیلد بود. ماموران حدس زدند که وی معتاد است و به همین دلیل از او تست اعتیاد گرفتند و همزمان دی‌ان‌ای وی را در سیستم کامپیوتری پلیس ثبت کردند و متوجه راز مخوفی شدند.
در بررسی‌های کاراگاهان مشخص شد که دی ان ای این مرد، به پرونده قتل پسربچه‌ای که ۳۰ سال پیش به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسیده بود همخوانی دارد.

بنابراین تحقیقاتی برای حل معمای ۳۰ ساله آغاز شد و در نهایت برایان به قتل پربچه اعتراف کرد و گفت که مقتول را، زمانی که از مدرسه به خانه می‌رفت به بهانه‌ای اغفال کرده و به منطقه جنگلی برده است. سپس نقشه شوم خود را اجرا کرده و برای اینکه لو نرود، او را به قتل رسانده است.

بعد از جنایت نیز به خانه نزد همسر و کودک تازه متولد شده‌اش رفته در همه این مدت توانسته از دست پلیس مخفی بماند.

بدین ترتیب برایان در سال ۲۰۰۱ به جرم تجاوز و قتل پسر بچه ۱۴ ساله به حبس ابد محکوم شد. در این سال‌ها پلیس معتقد بود که او با پرونده‌ کودکان گم شده ارتباط دارد و افراد دیگری را نیز با همین شگرد به قتل رسانده اما هیچ وقت مدرکی علیه او پیدا نشد.

او ۲۳ سال را در زندان سپری کرد تا اینکه در روز دوشنبه دادگستری انگلستان اعلام کرد برایان فیلد در سن ۸۷ سالگی در زندان یورکشایر به کام مرگ رفت و به این ترتیب اسرار دیگر جنایاتی که مرتکب شده بود را با خود به گور برد.

کد خبر 846774 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم حوادث جهان قتل - قاتل بريتانيا

دیگر خبرها

  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند
  • دخانیات در سال چند ایرانی را به کشتن می‌دهد؟
  • بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی
  • صیانت از همه کودکان وظیفه مرجع ملی حقوق کودک است
  • سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است