Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رییس سازمان بورس با ارسال نامه فوری و مهم به وزیر نفت خواهان اعلام اطلاعات مربوط به خوراک و فرآورده ها به شرکت های پالایشی شد تا امکان برگزاری مجمع سالانه این شرکت‌ها فراهم شود.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در پی اعلام 6 پالایشگاه بورسی و فرابورسی مبنی بر عدم ارائه صورت های مالی در موعد مقرر که ناشی از عدم اعلام نرخ های نفت خام سه ماهه پایانی سال 99 از سوی وزارت نفت است، نامه‌ای فوری و مهم به بیژن زنگنه وزیر نفت ارسال و خواهان رفع این مانع و امکان برگزاری مجمع سالانه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد علی دهقان دهنوی در این نامه تاکید کرده باید به منظور پیشگیری از تضییح احتمالی حقوق ذینفعان، بی اعتمادی به بازار سرمایه و جلوگیری از دریافت شکایت های متعدد، اطلاعات مربوط به خوراک و فرآورده ها به شرکت های پالایشی اعلام شود.

​تسنیم

برچسب ها: سازمان بورس ، وزیر نفت ، شرکت های پالایشی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان بورس وزیر نفت شرکت های پالایشی سازمان بورس وزیر نفت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات به کمیسیون صنایع مجلس می رود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس دستور جلسه کمیسیون‌ها، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی دوشنبه هفته جاری به کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌روند تا گزارشی درباره برنامه‌ها و اقدامات انجام گرفته درباره شعار سال ارائه کند.

این جلسه و ارائه گزارش وزیر ارتباطات در دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

همچنین بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مرتبط با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات در این جلسه بررسی می‌شود.

کد خبر 6076642 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • تاکسی‌های برقی کرمان موتور در خیابان های تهران
  • نامه رئیس سازمان محیط‌زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز
  • نامه رئیس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز
  • نامه رییس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس کشی جاده مرگ یوز
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی
  • انتقاد رییس سازمان فناوری اطلاعات از اختلال مکرر ایتا
  • توضیح رییس سازمان فناوری اطلاعات درباره اختلال یک پیامرسان
  • رییس کمیته تغییر اقلیم وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد
  • وزیر ارتباطات به کمیسیون صنایع مجلس می رود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی بین سازمان فاوای شهرداری مشهد و بیمه سلامت