Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@23:43:49 GMT

۳۱ تیر؛ آخرین مهلت ثبت‌نام وام ویژه دکتری

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۰۷۹۷۲

۳۱ تیر؛ آخرین مهلت ثبت‌نام وام ویژه دکتری

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، براساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان، متقاضیان دریافت وام ویژه دکتری بانک توسعه تعاون می‌توانند تا پایان تیرماه برای دریافت وام دکتری سه ماهه تابستان ثبت‌نام کنند.

آنگونه که صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرده است، مبلغ وام ویژه دکتری برای هر ماه یک میلیون تومان است که در مجموع هر دوره سه ماهه ۳ میلیون تومان به دانشجویان متقاضی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1102884 برچسب‌ها وام دانشجویی مقطع دکتری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وام دانشجویی مقطع دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*

اپراتور ایرانسل برتی مشترکان اعتباری خود خدمات و هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته است، همه مشترکان اعتباری با خرید سیم کارت دائمی از هدیه‌های ویژه برخور دار می‌شوند. ۳۰گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسلی، مدت اعتبار ۳۰ روز، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان مدت اعتبار ۱گیگا بایت، مکالمه نیم بها مدت اعتبار ۶ ماه، اینترنت رایگان ۱ گیگا بایتی تا ۵ ماه و همچنین ارسال سیم کارت رایگان صورت می‌گیرد.

همچنین مشترکین ایرانسل با تعویض سیم کارت به نسل G۴ از امکانات ویژه بهرمند می‌شوید. ۲۰ گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسل مدت اعتبار ۱۴ روز از ساعت ۲ تا ۱۰ صبح قابل استفاده می‌باشد.

همه مشترکین اعتباری می‌توانند با تعویض سیم کارت خود به دائمی، ۳۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنند. مدت اعتبار این هدیه یک ماه است و مکالمه نیم بها هر دقیقه ۳۰ تومان حساب می‌شود. برای فعال سازی این طرح کد دستوری ستاره ۷۰ مربع #۷۰* را شماره گیری کنید.

قابل ذکر است اگر گوشی موبایل تان از فناری ۴ G پشتیبانی می‌کند می‌توانید از ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل بهرمند شوید. برای فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل کد *۵۵۵*۱۱# را شماره گیری نمایید.

برای تعویض سیم کارت خود به ۴ جی هم می‌توانید هم از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید و هم نماینده‌های رسمی فروش سیمکارت ایرانسل که در این صورت باید حضوری اقدام کنید. البته برای این کار اگر از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید کاملا رایگان است ولی اگر به مراکز رسمی ایرانسل برای تعویض سیمکارت خود مراجعه کنید باید ۸۰۰۰ تومان بابت تعویض پرداخت کنید.

شرایط دریافت ۱۵ گیگابایت اینترنت رایگان استفاده از روبیکا

به مناسبت عید نوروز ۱۴۰۳ ایرانسل بسته ۱۵ گیگا بایت اینترنت رایگان ویژه استفاده از اپلیکیشن روبیکا را به کاربران خود هدیه داده است. جهت فعال‌سازی بسته می‌توانید به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنید. برای ورود به وبسایت ایرانسل روی “خرید کنید” کلیک نمایید.

۱ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل + نحوه دریافت

با ارسال شماره دوستان ایرانسلی خود به سرشماره ۳۱۱۶ و دعوت آنها به تبدیل سیم‌کارتشان به ۴ G هر دو از ۱ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید! ۱ گیگابایت اینترنت رایگان به محض شروع استفاده وی از اینترنت ۴ G به هر دوی شما تعلق می‌گیرد. برای استفاده از این طرح، دوست ایرانسلی شما باید گوشی با قابلیت اینترنت ۴ G داشته باشد. بسته اینترنت هدیه ۱ روزه، فقط تا پایان همان روز اعتبار خواهد داشت. خود شما نیز می‌توانید با استفاده از کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل، سیم‌کارت خود را به ۴ G تبدیل کنید و علاوه بر بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت‌تر، بسته اینترنتی هدیه را نیز دریافت نمایید.
 

کد تخفیف ایرانسل ویژه مکالمه و اینترنت در بسته‌های بوم

هر مشترک ایرانسل می‌تواند یک بسته ترکیبی بوم شامل مقدار حجم اینترنت، تعداد دقیقه‌های مکالمه ایرانسلی و تعداد پیامک‌های ایرانسلی فارسی که متناسب با نیاز و استفاده خود می‌داند، را به صورت شخصی‌سازی شده با استفاده از این کد تخفیف ایرانسل خریداری نماید. بسته بوم+ علاوه بر ویژگی‌های بسته بوم، به شما امکان تبدیل حجم اینترنت به دقیقه مکالمه یا برعکس را خواهد داد.

هدایای ویژه خرید سیم‎‌کارت اعتباری سیمین ایرانسل

با خرید سیم‌کارت اعتباری سیمین ایرانسل می‌توانید از هدایای ویژه شامل ۵ گیگابایت اینترنت هدیه ایرانسل (معتبر تا ۵ ماه)، ۴ گیگابایت اینترنت هدیه ویژه (معتبر تا ۳ ماه)، ۶۰ دقیقه مکالمه رایگان، ۶۰ عدد پیامک رایگان و ۵۰۰ تومان اعتبار اولیه بهره‌مند شوید. برای مشاهده جزئیات بیشتر و خرید این سیم‌کارت به مبلغ ۴۵ هزار تومان در فروشگاه وبسایت ایرانسل بر روی “خرید کنید” کلیک نمایید.

tags # ایرانسل ، اینترنت سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت نام رایگان مادران روستایی و عشایر غیرشاغل در صندوق بیمه
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان قم