Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دیروز خبر تعطیلی سه پایگاه اورژانس در عسلویه به علت پرداخت نشدن حقوق کارکنان شرکتی و تمدید نشدن قراردادشان را منتشر کردیم.

حالا دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفته است در جلسه هیات‌ رئیسه دانشگاه مقرر شده حقوق سه ماه کارکنان شرکتی اورژانس ۱۱۵ تا پایان تیر پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این جلسه مقرر شد حقوق اردیبهشت‌ این نیروها را شرکت طرف قرار داد دانشگاه پرداخت کند و حقوق خرداد و تیر را نیز دانشگاه به به دلیل پایان قرارداد شرکت مربوط، به صورت قرارداد مستقیم  تا پایان تیر پرداخت شود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: حقوق فروردین‌ این کارکنان پرداخت‌شده بود و با پرداخت این سه ماه، حقوق آن‌ها بروز خواهد شد.

بیشتر بخوانید

۳ پایگاه اورژانس عسلویه تعطیل شدند/ حقوق دو ماه کارکنان پرداخت نشد وضعیت اورژانسی کارکنان قراردادی اورژانس بوشهر

اورژانس بوشهر ۹۵ نیروی شرکتی دارد که این افراد در چند وقت اخیر با مشکلات زیادی در زمینه پرداخت حقوق و مزایا رو به رو بوده‌اند و بارها باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر مشکلاتشان را پیگیری و خبر آن را منتشر کرده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطالبات کارمندان اورژانس بوشهر پرداخت نشدن حقوق تعطیلی اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحلال آنروا بحران انسانی در غزه را عمیق‌تر و قحطی را تسریع می‌کند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ فیلیپه لازارینی، کمیسرکل آژانس کار و امدادرسانی به آوارگان فلسطینی (آنروا) در نشست شورای امنیت درباره غزه گفت تلاش‌های موذیانه برای پایان دادن به فعالیت این نهاد در جریان است و انحلال این نهاد در کوتاه مدت بحران بشری در غزه را تشدید می‌کند و در بلند مدت فرایند گذار از آتش بس به دوره پس از آن را به خطر می‌اندازد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
فیلیپه لازارینی، کمیسر کل آنروا : اقای رئیس، انحلال آنروا عواقب ماندگاری دارد. در کوتاه مدت بحران بشری در غزه را عمیق‌تر می‌کند و هجوم قحطی را سرعت می‌بخشد. در دراز مدت با محروم کردن مردم از خدمات ضروری، انتقال از آتش بس به دوره پس از آن را به خطر می‌اندازد. کار دشوار بازگرداندن نیم میلیون دختر و پسر پریشان را به کلاس درس تقریباً غیرممکن می‌سازد. غفلت در پرداختن به آموزش، محکوم کردن نسلی به درماندگی، دامن زدن به خشم، تنفر و چرخه بی پایان خشونت است. راه حل سیاسی در چنین سناریویی کارگر نمی‌افتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود : آنروا در قلب این منطقه، نیروی ثبات بخش است. در غزه این نهاد ستون فقرات عملیات بشردوستانه است که کمک‌های نجات بخش را تامین و هماهنگ می‌کند. فراتر از غزه این نهاد دهه هاست مدافع توسعه انسانی آوارگان فلسطینی در منطقه است. امروز مجموعه اقدامات موذیانه‌ای برای پایان دادن به کار آنروا در جریان است که تاثیری جدی بر صلح و امنیت بین المللی دارد. در غزه دولت اسرائیل قصد دارد به فعالیت آنروا پایان دهد و بار‌ها درخواست این نهاد برای ارسال کمک به مناطق شمالی را رد شده است. از حضور کارکنان ما در نشست‌های هماهنگی اسرائیل و نهاد‌های کمک رسان جلوگیری می‌شود. از این بدتر، از ابتدای جنگ تا کنون ساختمان‌های متعلق به آنروا و کارکنان آن بار‌ها هدف قرار گرفته اند. یکصد و هفتاد و هشت تن از کارکنان آنروا کشته شده اند. آقای رئیس، انجام تحقیقات مستقل درباره نادیده گرفته شدن مصونیت نیرو‌هایی که فعالیت بشردوستانه انجام می‌دهند و تاسیسات آنها در چارچوب قوانین بین المللی و محاکمه شدن مسببان را خواستارم. اگر غیر از این عمل شود بدعتی خطرناک گذاشته شده است و کلیه اقدامات بشردوستانه در جهان به خطر می‌افتد.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • تظلم خواهی کارکنان ادغامی بانک سپه
  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • انحلال آنروا بحران انسانی در غزه را عمیق‌تر و قحطی را تسریع می‌کند
  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران