Web Analytics Made Easy - Statcounter

از همین رو ۳۰ ورزشکار زن و مرد ورزشکار کاندیدای عضویت در کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک هستند که از ایران نام سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال در بین نامزد‌ها دیده می‌شود. خبرگزاری میزان - با افتتاح دهکده ورزشکاران المپیک توکیو، رای‌گیری برای انتخاب اعضای کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی المپیک از امروز (سه‌شنبه) آغاز و تا ۲۲ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نتایج این رای گیری یک روز پس از پایان رای‌گیری یعنی روز ۲۳ تیر اعلام خواهد شد.

از همین رو ۳۰ ورزشکار زن و مرد ورزشکار کاندیدای عضویت در کمیسیون ورزشکاران هستند که از ایران نام سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال در بین نامزد‌ها دیده می‌شود. از بین این ۳۰ کاندید ۱۲ نفر از طریق رای‌گیری و ۱۱ نفر هم از سوی کمیته بین‌المللی المپیک منصوب خواهند شد.

در مجموع ۱۱ مکان برای دادن رای پیش‌بینی شده است. ورزشکاران می‌توانند به چهار کاندیدا رای بدهند، اما حتما باید از رشته‌های ورزشی متفاوت باشند.

اسامی کاندیداها به شرح زیر است:
۱- دیانا گابی از نامیبیا (رشته تیراندازی)
۲- تریس آلشامار از سوئد (شنا)
۳- موتاز برشام از قطر (دوومیدانی)
۴- دانکا بارتیکووا از اسلواکی (تیراندازی)
۵- آلیستیر بروونلی از بریتانیا (سه گانه)
۶- کیت کمبل از استرالیا (شنا)
۷- تین چن چو از چین تایپه (بدمینتون)
۸- اوکسانا چاسوویتینا از ازبکستان (ژیمناستیک)
۹- فردریک داکرس از جاماییکا (دوومیدانی)
۱۰- آنتونیو فردیناندز از ونزوئلا (کاراته)
۱۱- چارلز فرناندز از گواتمالا (پنج‌گانه مدرن)
۱۲- جولیان فلیتچر از برمودا (شنا)
۱۳- روبرتو فورتادو از کاستاریکا (دوومیدانی)
۱۴- پائو گاسول از اسپانیا (بسکتبال)
۱۵- دیوید هارت از ایرلند (هاکی)
۱۶- بریجیت هارتلی از آفریقای جنوبی (قایقرانی )
۱۷- وید کاواتسنیک از اسلوونی (هندبال)
۱۸-همفری کایانگ از کنیا (راگبی)
۱۹- پاولوس کانتیدس از قبرس (قایقرانی بادبانی)
۲۰- آناستازیا کوژنکووا از اوکراین (قایقرانی رویینگ)
۲۱- سانتیاگو لانگ از آرژانتین (قایقرانی بادبانی)
۲۲- سعید معروف از ایران (والیبال)
۲۳- بن یوسف از ساحل عاج (دوومیدانی)
۲۴- ماکسیم میرنی از بلاروس (تنیس)
۲۵- یوکی اوتا از ژاپن (شمشیربازی)
۲۶- فدریکا پلیگرینی از ایتالیا (شنا)
۲۷- تیاگو پرییرا از بزریل (شنا)
۲۸- ریان پینی از گینه نو (شنا)
۲۹- آیکاترینی استفانیدی از یونان (دوومیدانی)
۳۰- ماجا ولوسوواسکا از لهستان (دوچرخه سواری کوهستان)

بیشتر بخوانید: المپیک توکیو| والیبال ایران و تلاش برای رسیدن به آرمانی سخت؛ با آلکنو روی سکو می‌رویم؟

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال المپیک توکیو سعید معروف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک فدراسیون والیبال المپیک توکیو سعید معروف کمیته بین المللی المپیک کمیسیون ورزشکاران سعید معروف رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش و سیاست یگانه در واقعیت، بیگانه در کلمات!

یکی از رسانه‌های روسی مطلب جالبی درباره پوچ بودن ادعای جدا بودن ورزش از سیاست نوشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، و به نقل از چمپیونات روسیه؛ به نظر می‌رسد جمله "ورزش خارج از سیاست" در سال ۲۰۲۳ مُرده است. نفوذ قدرت‌ها بر یکی از فعالیت‌های سودمند بشری، مربوط به دیروز و امروز نمی‌شود، اما در سال گذشته به اوج خود رسید و دیگر هیچ‌کس آن را پنهان نمی‌کند.

نهاد اصلی ورزش در جهان یعنی کمیته بین‌المللی المپیک به یک سازمان بی خاصیت تبدیل شده که اصول و ارزش‌های خود را از دست داده است. ترویج ورزش پاک و مستقل؟ در بخشی از صحبت‌های توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک آمده است: «باید واقعیت را بپذیریم و واقعیت این است که جهان توسط سیاست اداره می‌شود و این یک سیستم است. برای برقراری ارتباط با ارزش‌های و به دست آوردن احترام برای سازمان خود، باید با سیاست همکاری کنید.»

پس از تشدید پاییزی مناقشه فلسطین و رژیم اشغالگر قدس، تمام جهان بارزترین تجلی استاندارد‌های دوگانه کمیته بین‌المللی المپیک را دید. آیا به خاطر دارید ورزشکاران اسرائیلی به دلیل جنگ در نوار غزه از مسابقات بین‌المللی محروم شده باشند؟ آن‌ها همچنان به مسابقات خود ادامه می‌دهند، اما در روسیه ورزشکاران یا باید وطن خود را فراموش کنند یا رنج بکشند.

کمیته بین‌المللی المپیک به جای اینکه به خود بیاید، معیار‌های کاملاً پوچ برای ورود به بازی‌های ۲۰۲۴ ارائه می‌کند. بدون پرچم و سرود، بدون تجهیزات داخلی و منابع مالی روسی. بدون تیم پزشکی روسی، تیم مربیان و حمل و نقل. طبق اعلام IOC، شش روسی برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ سهمیه گرفتند. کمیته المپیک روسیه این عدد را تحقیرآمیز خواند.

در بهار، حامیان مالی توماس باخ توصیه کردند که ساختار‌های ورزشی بین‌المللی به روس‌ها و بلاروس‌ها اجازه دهند در یک وضعیت بی‌طرف باشند. اکثر فدراسیون‌ها و اتحادیه‌های جهانی این تصمیم را به تعویق انداختند و برخی به کلی به آن بی‌توجهی کردند. مشکلاتی وجود داشت، اما روسیه آن‌ها را ایجاد نکرد. فراموش کردن داستان قهرمانی شمشیربازی جهان که در ایتالیا برگزار شد، غیرممکن است. در آنجا، اولگا هارلان شمشیرباز اوکراینی از دست دادن با ورزشکار روسی، آنا اسمیرنوا خودداری کرد. رقیب بعدی در پاسخ به دست دراز شده زن روسی، شمشیر را بیرون آورد. به نظر می‌رسد این موضوع نقض آشکار قوانین و روح شمشیربازی است. رسانه‌های اوکراینی و غربی آنقدر اوضاع را تشدید کردند که در نهایت رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به هارلان سهمیه المپیک اعطا کرد، عملاً برای موقعیت سیاسی او؛ پس ورزش کجاست؟

مهم نیست که همه چیز غم‌انگیز است، می‌خواهیم به عقل سلیم اعتقاد داشته باشیم. جهان می‌تواند هر چقدر که دوست دارید پیچیده باشد، اما روس‌ها باید در جایگاهی برابر با آمریکایی‌ها، اوکراینی‌ها و انگلیسی‌ها عمل کنند. ورزشکاران باید به هم دست بدهند، با هم عکس بگیرند و روی یک سکو قرار بگیرند، زیرا ورزش برای صلح ایجاد شده است و برای دشمنی نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • ورزش و سیاست یگانه در واقعیت، بیگانه در کلمات!
  • پایان ماه عسل برخی سازمان‌ها در سفرهای خارجی
  • فلسطینی‌ها در المپیک پاریس حضور خواهند داشت
  • محسن ربانی: دوومیدانی ایران به تک ستاره‌ها متکی است