Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@15:41:54 GMT

قائم مقام باشگاه گل و ریحان البرز برکنار شد+ سند

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۲۷۵۵

قائم مقام باشگاه گل و ریحان البرز برکنار شد+ سند

گروه استانها- مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی گل ریحان  البرز با انتشار نامه ای، قائم مقام این باشگاه را برکنار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، رضا رضایی مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز در نامه ای  قائم مقام این باشگاه را به دلیل تخلفات رخ داده و حمل سلاح قلابی توسط یکی از عوامل تیم در بازی با تیم فوتبال شهرداری آستارا  عزل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ دسته اول فوتبال| هوادار صدرنشین ماند، سقوط گل ریحان قطعی شد/ شکست خانگی خیبر مقابل شاهینرونمایی از سرمربی جدید گل ریحان البرزمحمودزاده: با اقدام گل ریحان قاطعانه برخورد می‌شود/ اجازه نمی‌دهیم لیگ توسط یک تیم زیر سوال برود

 در نامه مدیر باشگاه گل ریحان خطاب به محمد زارع فومنی آمده است : ضعف مدیریت جنابعالی شائبه شرط بندی و تبانی، جنجال‌های پیاپی در رقابت‌ها، اردوها  سبب مشکلاتی برای این تیم شده  و در نهایت در دیدار مقابل شهرداری آستارا حمل سلاح قلابی رخ داده است که این امر باعث آسیب شدید به برند و اعتبار باشگاه گل ریحان گردیده است.

وی اضافه کرد: با توجه به مسایل پیش آمده پایان همکاری شما را با باشگاه اعلام می‌کنم.

رضایی در ادامه این نامه عنوان کرده است که همچنین می بایست بابت آسیب به برند باشگاه نسبت به پرداخت خسارت به بار آمده پس از تعیین  توسط اداره کل ورزش و جوانان استان البرز  اقدام نمایید.

گل ریحان البرز به عنوان نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ دسته یک فعالیت داشت که با توجه به نتایج ضعیف به لیگ دسته ٢  فوتبال کشور سقوط کرد.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ریحان البرز باشگاه گل گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی

به گزارش "ورزش سه"، امروز پنجشنبه، سی فروردین ماه سومین مراسم سالگرد درگذشت نادر دست نشان، پیشکسوت فوتبال ایران و نساجی مازندران در قائمشهر برگزار شد.

در این مراسم ساکت الهامی، سرمربی و مصطفی صداقت مربی نساجی مازندران که تیم‌شان را آماده بازی حساس با تراکتور می‌کنند، حضور داشتند.

دست‌نشان در ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ به علت بیماری کرونا در بیمارستان رازی قائم‌شهر درگذشت و در آرامگاه سید ملال قائم‌شهر به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • تراکتور و نساجی به یاد نادر دست نشان
  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • واحدهای تولیدی جهادگران عرصه صنعت و استاندارد هستند
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • ویژه نامه جام جم البرز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • امروز ژوزه مورایس از سپاهان برکنار می‌شود؟
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل