Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@01:54:52 GMT

ارزش روز پالایشی یکم در ۲۲ تیر +جدول

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۳۰۸۵

ارزش روز پالایشی یکم در ۲۲ تیر +جدول

صندوق پالایش یکم، امروز در چهارمین روز هفته منفی و قرمز پوش به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد آن با ۰.۴۹ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل ۶۹ هزار و ۵۷۰ ریال معامله شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروزدر ابتدا بازار روند صعودی در پیش گرفت و همزمان با رشد شاخص صندوق پالایش هم در ابتدا شرایط نسبتا خوبی داشت و نزدیک به روز گذشته معامله شد و شتران جزو نمادهای تاثیرگذار بر رشد شاخص بود و شپنا، شتران و شبریز حدود یک تا دو درصد رشد کردند، اما در پایان با ریزش شاخص کل، پالایش هم عقب نشینی کرد و با ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۹ درصد افت و با قیمت ۶۹۵۷۰ ریال امروز را به پایان رساند.

نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا (رشد ۰.۴۶ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افزایش ۱.۳۴ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) افزایش ۰.۸۴ درصدی را تجربه کردند. شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود.

ارزش پالایشی یکم ۲۲ تیر ۱۴۰۰

امروز سه شنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۰.۴۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۵۷ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۱.۰۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۱۹ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع:نبض بورس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان بورس بازار بورس بورس تهران شاخص بورس اخبار بورس فرابورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سازمان بورس و اوراق بهادار سهام دولت صندوق پالایشی یکم پالایشی یکم صندوق سرمایه پالایش نفت معامله شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند

به گزارش قدس آنلاین، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۱۳۲۱ واحد افزایش به ۷۵۹ هزار و ۲۲ واحد و شاخص قیمت با ۷۳۹ واحد افزایش به ۴۲۴ هزار و ۸۵۵ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۷۸ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال با انجام بیش از ۴۰۴ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، نوری، شبندر، وغدیر و بملت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۴۷ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۴۸۸ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام ۲۱۰ هزار معامله بیش از ۵ میلیارد و ۷۵۸ میلیون سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نمادهای ارفع و وخاور بیشترین اثر مثبت و نمادهای هرمز، آریا، آریان، شگویا و فزر بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • وزیر اقتصاد تشریح کرد؛ جزئیات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • جزییات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • قیمت سکه و طلا امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد