Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:10:38 GMT

بهسازی و بازپیرایی خیابان مجاهدین اسلام

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۳۹۲۲

بهسازی و بازپیرایی خیابان مجاهدین اسلام

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه با تأکید بر اینکه مشخص‌ترین جنبه زیبایی‌شناسی شهر، منظر و سیمای بصری آن است، گفت: از مهم‌ترین عوامل بهبود سیمای شهری، افزایش فضای سبز متناسب با اقلیم منطقه‌ای است که هم سبب افزایش زیبایی و هم بهبود کیفیت هوا می‌شود و به همین منظور بهسازی و بازپیرایی خیابان مجاهدین اسلام در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کوچه‌ها و خیابان‌های منطقه ۱۲ را به عنوان منطقه تاریخی قلب طهران، سمبلی از هویت بصری شهر تهران خواند و افزود: از آنجا که در این منطقه به دلیل تراکم کالبد شهری، ایجاد فضای سبز، کار دشواری است، مدیریت شهری در این منطقه از هر فرصت و فضایی برای بالابردن سرانه فضای استفاده خواهد کرد که اقداماتی نظیر بازپیرایی خیابان مجاهدین اسلام از این دست است.

شهردار قلب طهران در توضیح اقدامات انجام‌شده در این خیابان گفت: طول فضای سبز ایجادشده، ۷۸۰ متر، مساحت فضای ایجادشده، ۶۶۵ مترمربع و مقدار لوله‌گذاری برای آبیاری مکانیزه، ۸۵۶ متر طول بوده؛ همچنین قراردادن ۴۲۹۰ گلدان درختچه تزئینی، نصب ۷۰ پایه‌چراغ تزئینی و کاشت ۶۰ اصله درخت یاس هلندی به همراه رنگ‌آمیزی ۱۸۰۰ مترمربع استوپر، کافوی برق و مخابرات و علائم راهنمایی و رانندگی از جمله اقدامات انجام‌شده در این پروژه بوده است.

به گفته وی پروژه بهسازی و بازپیرایی خیابان مجاهدین اسلام از ۱۵ خرداد شروع شده و ابتدای مردادماه به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

خیابان مجاهدین اسلام، خیابانی قدیمی در منطقه ۱۲ تهران و یکی از نقاط اتصال مرکز به شرق تهران است. این خیابان از باختر به خیابان و میدان بهارستان و از خاور به خیابان ۱۷ شهریور و میدان شهدا محدود می‌شود. چهارراه آب‌سردار، خیابان ایران، بیمارستان‌های شفا یحیائیان و معیری، هیأت فاطمیون تهران، برج‌های مسکونی بهنام، ساختمان شهرداری منطقه ۱۲ و ساختمان مجلس شورای اسلامی در این خیابان هستند.

کد خبر 5257233

منبع: مهر

کلیدواژه: علی محمد سعادتی شهرداری منطقه 12 وضعیت معابر سازمان تامین اجتماعی شهرداری تهران ازدواج شورای شهر تهران ویروس کرونا سازمان امداد و نجات هلال احمر وزارت آموزش و پرورش بنیاد شهید و امور ایثارگران غلامحسین محسنی اژه ای هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه پیش بینی وضعیت هوا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کیفیت هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها

آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت: نقل است که روزی بنده خدایی برای تزریق پنسیلین رفته بود به درمانگاهی. پرستار تزریق کننده از او پرسید: «تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟» و او جواب داد: «بله» و پس از این پاسخ تزریق انجام شد و به فاصله کوتاهی بیمار تشنج کرد!   سریعا اقدامات پزشکی برای بهبود انجام شد و وقتی بیمار سر حال شد، پرستار پرسید: «مگر نگفتی پنیسیلین زدم؟» بیمار گفت: «بله، اونبار هم که زدم همین حالت رخ داد!»   حجاب حکم خداست، اما احتمالا از توحید جایگاه بالاتری ندارد، خدا به موسی برای دعوت به توحید دستور به سخن نیکو داد. گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز در تخلفات مالی کارگزاران، گزارش های متعددی از تساهل علی علیه السلام در برخورد با مسلمین در تاریخ وجود دارد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ون‌ها و زن‌ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست! حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • واکنش عضو شهرداری تهران به جمع‌آوری سگ‌ها از خیابان