Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به تشدید بارش‌های موسمی همراه با رشد ابرهای همرفتی از پایان چهارشنبه تا یک‌شنبه در برخی از استان‌ها هشدار نارنجی رنگ صادر کرد.

براساس تحلیل و هشدار سازمان هواشناسی بارش شدید باران و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و احتمال تگرگ، جاری شدن روان آب در مسیل‌ها، آب گرفتگی معابر، برخورد صاعقه، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌های فصلی و انسداد موقت جاده‌ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان‌های هرمزگان، گلستان، نیمه جنوبی استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان، نیمه شمالی آذربایجان غربی، در روز چهارشنبه همچنین ادامه این شرایط در استان‌های هرمزگان، گلستان، نیمه جنوبی استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، شمال آذربایجان غربی، دور از انتظار نیست.

براساس این هشدار در روز پنجشنبه و جمعه در استان‌های هرمزگان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، نیمه جنوبی استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، شنبه در استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان، نیمه جنوبی استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس، روز یک‌شنبه در استان‌های فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب سیستان و بلوچستان، غرب و جنوب کرمان این شرایط ادامه دارد.

در این شرایط توصیه می‌شود از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با خطرات احتمالی، تقویت سازه‌های موقتی، احتیاط در صعود به ارتفاعات و احتیاط در چرای دام‌ها در مراتع مرتفع خودداری شود.

کد خبر 5257392

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی بارش باران بارندگی شدید سازمان تامین اجتماعی شهرداری تهران ازدواج شورای شهر تهران ویروس کرونا سازمان امداد و نجات هلال احمر وزارت آموزش و پرورش بنیاد شهید و امور ایثارگران کمیته امداد امام خمینی غلامحسین محسنی اژه ای هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه پیش بینی وضعیت هوا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیمه جنوبی استان های سیستان و بلوچستان استان های هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان

محمد دادرس در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی در منطقه است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: با پیش بینی وزش باد جنوبی طی امروز و فردا لذا مردم و مسافران از روشن کردن آتش در عرصه‌های جنگلی خودداری کنند.

وی به افزایش دما ۶ الی ۱۲ درجه سلسیوس در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: بنابراین طی این مدت در برخی نقاط جلگه‌ای پدیده مه و کاهش دید افقی تا صبح چهارشنبه پیش بینی می‌شود.

دادرس تصریح کرد: از چهارشنبه با توجه به نفوذ توده هوای ناپایدار و شمالی شدن جریانات شرایط برای افزایش ابر، کاهش نسبی دما، به تناوب بعضی نقاط بارندگی، رعد و برق و احتمال تگرگ تا پایان هفته مهیا است.

کد خبر 6062726

دیگر خبرها

  • بارش‌های تا چه روزی ادامه دارد؟ / هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در این مناطق
  • بارش‌های تا چه روزی ادامه دارد؟ | هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید در این مناطق
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تشدید بارش ها در کشور
  • هشدار سطح زرد هواشناسی
  • طبسین با 10 میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی/صدور هشدار زرد هواشناسی
  • هشدار افزایش سرعت وزش بادهای شمالی در سیستان و بلوچستان
  • هشدار سطح زرد جوی هواشناسی سیستان و بلوچستان
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان
  • تشدید تلاطم دریا در خلیج فارس از بعدازظهر و شب، ۷ فروردین
  • هشدار هواشناسی سطح زرد دریایی؛ وزش باد شدید بر روی دریای عمان