Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «علی خضریان» در توضیح نشست روز سه شنبه کمیسیون اصل نود مجلس که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد به خبرنگاران گفت: شکایات مردمی متعددی از سوی سهامداران بانک‌های ادغام شده در بانک سپه همچون بانک مهر اقتصاد، بانک حکمت، انصار و غیره واصل شده بود که در این جلسه بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس افزود: سهامداران این بانک‌ها معتقد بودند ارزش‌گذاری سهام آنها به درستی صورت نگرفته است از این رو در تسویه حساب با آنها حق و حقوقشان تضییع شده چرا که ارزش سهام آنها بیش از آن چیزی بوده که زمان فرایند ادغام در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران  به محور دوم شکایت اشاره کرد و توضیح داد: کارکنانی که از این بانک‌ها به بانک سپه رفتند، معتقد بودند از ظرفیت آنها به درستی استفاده نشده و حق آنها نیز ضایع شده ضمن اینکه حقوق و مزایای آنها  به درستی پرداخت نشده است.

خضریان درباره حضورطرفین موضوع در کمیسیون اصل نود اظهارکرد: نحوه ارزش‌گذاری سهام  و موضوع شکایات سهامداران حقیقی که حقوق آنها ضایع شده نیز بررسی شد  و بر مخدوش بودن نحوه قیمت‌گذاری سهام آنها برای رفع مشکل پیشنهاداتی مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس خاطرنشان کرد: مقررشد این موضوع ظرف یک هفته برطرف شده و برای این مهم نیز جلسه بعدی روز پنجشنبه هفته جاری با حضور اعضای کمیسیون اصل نود، نماینده وزیر، مدیرعامل بانک سپه و سایر مسئولان برگزار شود تا پیشنهادات به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا در این نشست مدیرعامل بانک سپه، مسوولان مرتبط در ستادکل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و سازمان بسیج به همراه نمایندگانی از سهامداران حقیقی حضور داشتند.

برچسب‌ها مجلس یازدهم بانک سپه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم بانک سپه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم بانک سپه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی کمیسیون اصل نود بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور

به گزارش «نماینده»، حسینعلی شهریاری در مورد مخالفت نمایندگان مجلس با ارسال گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضائیه، گفت: رئیس مجلس در دی ماه 1402 به مسئولان مربوطه تذکر داد که باید طی دو ماه آینده مشکلات حوزه دارو را حل کنند و پس از طی این مدت کمیسیون را موظف به تدوین گزارشی در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی و قرائت آن در صحن علنی کرد بنابراین کمیسیون گزارش مفصلی را تدوین و در نشست علنی امروز مجلس قرائت کرد.

وی افزود: بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی مشکلات حوزه دارو است زیرا اگر در زمان مناسب منابع لازم را اختصاص می دادند وزارت بهداشت می توانست در این راستا بهتر عمل کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم ادامه داد: از دیدگاه ما و مردم، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متولی سلامت است و به جای اینکه کمیسیون بهداشت و مجلس به طور مداوم به دنبال پیگیری این مسائل باشند مسئولان وزارت بهداشت باید به صورت جدی این مسائل را پیگیری کنند.

شهریاری یادآور شد: در نهایت در نشست امروز موضوع ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه رای گیری و مورد مخالفت نمایندگان مجلس قرار گرفت البته معتقدم به طور معمول گزارشاتی که توسط مجلس به قوه قضائیه ارسال می شود نتیجه و بازخوردی نداشته است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: مردم نگران تامین داروی بیمارانشان هستند و از سویی برخی، مجلس به ویژه کمیسیون بهداشت را مسبب این مشکلات می داند بنابراین ما به وظیفه خود عمل و این گزارش را برای قرائت در صحن علنی آماده کردیم و امیدواریم مسئولان مربوطه به وظیفه خود برای رفع مشکل کمبود دارو و شیرخشک عمل کنند.

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • ضعف قوانین، پاشنه آشیل تعاونی‌ها در اقتصاد ایران
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت
  • اصلاح سیاست‌های ارزی باعث کاهش التهابات بازار می‌شود
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات ارزی کاهش خواهد یافت