Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:59:12 GMT

معجزه الهامی در نساجی با رتبه جدید(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۶۶۶۳

نساجی مازندران در ۱۰ مسابقه اخیر لیگ برتر با سرمربی جدیدش توانسته ۱۹ امتیاز کسب کند تا در آستانه بقا در لیگ برتر باشد.

به گزارش "ورزش سه"، حد فاصله هفته هفدهم تا بیست و هفتم لیگ بیستم فوتبال ایران برای تماشاگران نساجی مازندران متفاوت از تمام سالیان اخیر بود؛ ۱۰ هفته‌ای که تا قبل از آن کمتر امیدی به ماندن در لیگ داشتند، اما حالا در فاصله سه هفته به پایان فصل جشن و پایکوبی در قائم‌شهر به راه انداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نساجی مازندران تا هفته هفدهم فقط ۱۰ امتیاز کسب کرده بود، اما با تغییرات در کادر فنی و حضور ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی این تیم، آنها توانستند روند فوق‌العاده‌ای طی کنند و در نهایت با برد شب گذشته مقابل پدیده مشهد در آستانه بقا در لیگ برتر قرار بگیرند و حتی خود آرام آرام خود را به میانه جدول نزدیک کنند.

 

 

تیم نساجی با احتساب برتری شب گذشته مقابل شاگردان مهدی رحمتی، در ۱۰ مسابقه با سرمربیگری ساکت الهامی توانست سایپا، نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان، فولاد خوزستان، ماشین‌سازی تبریز و پدیده مشهد را شکست بدهد، در آبادان تیم صنعت نفت را متوقف کند و سه باخت هم برابر پرسپولیس، سپاهان و پیکان داشته باشد.

 

این عملکرد و نتایج برای نساجی مازندران بزرگترین شگفتی و اتفاق بود چراکه آنها پس از کسب ۱۰ امتیاز در ۱۷ هفته ابتدایی فصل، ۱۹ امتیاز در ۱۰ مسابقه با هدایت الهامی به دست آوردند و با این نمایش جالب توجه از رتبه پانزدهم جدول تا جایگاه دوازدهم بالا آمده‌اند و بخاطر فاصله ۶ امتیازی با سایپای رده پانزدهم، در آستانه بقا در لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

 

 

الهامی با میانگین امتیازی ۱/۹ در نساجی مازندران طی ۱۰ مسابقه که فقط پرسپولیس و سپاهان را از حیث میانگین امتیازی بالاتر از خود می‌بیند، توانسته موفقیت بزرگی را رقم بزند و همانند سال گذشته که تراکتور را به قهرمانی در جام حذفی رساند، این بار با حفظ تیم نساجی در لیگ برتر، یک تجربه جدید به دست بیاورد.

 

سرمربی نساجی که در جریان مسابقه جنب و جوش زیادی داشت و نکات فنی را به بازیکنانش گوشزد می‌کرد، در پایان مسابقه شاگردان خود را در آغوش گرفت و به آنها خسته نباشید گفت تا این بازیکنان با انگیزه مضاعفی در سه هفته پایانی فصل به زمین بروند و ضمن قطعی کردن بقای تیم، رتبه خود را بهتر کنند.

 

 

عکس: معین نادری

نساجی مازندران ساکت الهامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران ساکت الهامی نساجی مازندران لیگ برتر ۱۰ مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور

محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره جوجه ریزی مرغ گوشتی و تولید گوشت مرغ استان مازندران در فروردین ماه امسال، گفت: برای اولین بار در صنعت طیور کشور در قبل و بعد از انقلاب، مازندران موفق به کسب رتبه اول و ثبت رکورد بی سابقه ۱۷ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۵۶ قطعه جوجه ریزی در فروردین ماه شد.

او با بیان اینکه با این تعداد جوجه ریزی در فروردین ماه امسال، برای اولین بار در طول تاریخ، رکورد تعداد جوجه ریزی ماهانه شکسته شد، افزود: این تعداد جوجه ریزی، ۱۲.۸ درصد جوجه ریزی کشور را شامل می‌شود.

عباس زاده با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود ۳۳ هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ از این تعداد جوجه ریزی استحصال شود، گفت: در این مدت بترتیب ساری با ۲ میلون و ۷۱۱ هزار و ۳۵ قطعه در رتبه اول، آمل با ۲ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۲۲۵ قطعه رتبه دوم و بهشهر با یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۳۲۰ قطعه در رتبه سوم قرار دارند.

او افزود: این سیر صعودی جوجه ریزی برابر برنامه ریزی‌های انجام یافته و تلاش بی وقفه تولیدکنندگان و تعامل بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی و تشکل‌های مرتبط از سال گذشته آغاز شد، بطوریکه تعداد جوجه ریزی سال گذشته ۲۲ درصد نسبت به سال ما قبل (۱۴۰۱) افزایش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم