Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دلداری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این امر، مصوبه کارگروه استانی گندم، آرد و نان و اجرای آن الزامی است.

وی اضافه کرد: با این حال شرایط دشوار نانوایی ها قابل درک است و مطالبات آنها در خصوص اصلاح نرخ نان و افزایش سهمیه آرد در نشستهای مختلف از سوی مسوولان در حال بررسی است تا نتیجه مطلوب حاصل شود اما نباید این موضوع بهانه ای برای تعطیلی خودسرانه از سوی نانوایان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: نظارتها بر حوزه نانوایی از سوی مدیریت نظارت و بازرسی اصناف مشهد افزایش یافته است و با خاطیان برخورد قانونی می شود لذا نانوایان ملزم به رعایت ساعات پخت خود و رساندن نان به دست مردم هستند.

عمده اصناف از تعطیلی های اجباری کرونایی تبعیت نکردند

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با تایید این موضوع که عمده اصناف مشهد از تعطیلی های اجباری شرایط قرمز کرونایی در این کلانشهر تبعیت نکرده اند گفت: وضعیت اقتصادی صنوف و بازار مطلوب نیست و اصناف به شدت در مضیقه مالی هستند.

دلداری افزود: از سوی دیگر هیچ تخفیفی در هزینه های جانبی اصناف مانند مالیات و بیمه اعمال نشده و حمایت زیادی صورت نگرفته است لذا اصناف نتوانسته اند بیش از این ضرر را متحمل شوند.

وی اظهار داشت: در شرایط کرونایی دیگر تعطیلی صنوف پاسخگو نیست و باید دولتمردان اقدامات خود را معطوف به تسریع در واکسیناسیون کنند و راهی برای رعایت بیشتر پروتکلهای بهداشتی از سوی مردم بیابند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: با این حال گشتهای مشترک اتاق اصناف با سایر دستگاه های نظارتی از شنبه هفته جاری به صورت مستمر صبح و بعد از ظهر در حال انجام است به طوری که تنها در روز گذشته هزار و ۹۳۹ بازرسی از صنوف سطح شهر انجام گرفته، ۱۹ اخطار کتبی و ۹ فرم جریمه تنظیم شده و هفت واحد صنفی نیز مهر و موم شده است.

بر اساس آخرین رنگ‌بندی نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستانهای مشهد و بینالود (طرقبه و شاندیز) از ۱۵ تیرماه تا امروز ۲۳ تیر ماه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته اند.

برچسب‌ها آرد ویروس کرونا مشهد بینالود نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد ویروس کرونا مشهد آرد ویروس کرونا مشهد بینالود نانوایی اصناف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم

منوچهر نصیری گفت: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • بازرسی از نانوایی های سمنان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران