Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی صداقت سه شنبه شب پس از کسب پیروزی یک بر صفر تیمش نساجی مازندران مقابل تیم پدیده پدیده مشهد افزود: روز پرفشاری برای همه بازیکنان و کادرفنی تیم نساجی بود و خوشحال هستیم که ۳ امتیاز ارزشمند مقابل پدیده را کسب کردیم.

وی ادامه داد، تیم نساجی برای این مسابقه برنامه خودش را داشت و به خوبی با آنالیزتیم پدیده، راه‌های نفوذ این تیم و راه‌هایی که فکر می‌کردیم این تیم به نساجی خطری وارد کند را بستیم و به خوبی توانستیم به هدفی مهمی که پیروزی برابر این تیم بوده را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی تیم برتر میدان بود

مربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه تیمش در نیمه نخست مسابقه کاملاً برتر از تیم پدیده مشهد بوده وچندین موقعیت گلزنی ایجاد کرده بود که درنهایت موفق به یک گل شده بود، گفت، البته در نیمه دوم طبیعی بود که تیم حریف برای جبران نتیجه دست به هرکاری بزند، اما با نظر کادر فنی و تغییر سیستمی که دادیم توانستیم خیلی خوب دفاع کنیم. صداقت ادامه داد، دفاع تیم نساجی در این مسابقه خیلی عالی کار کرده بود و حتی از ارسال‌هایی مستقیم که پدیده‌ای ها در دستور کارقرار داده بودند، موفق عمل کردند و در واقع موقعیت خاصی به حریف ندادند.

وی اضافه کرد، در این مسابقه باید اعلام کنم که نیما میرزا زاد کم کارترین بازیکن میدان بود.

مربی تیم نساجی بار دیگر از کسب خوشحالی تیمش بابت پیروزی برابر تیم پدیده مشهد، این برد را تقدیم هواداران تیم نساجی کرد و گفت: الان وقت استراحت بازیکنان تیم نساجی هست و آنان باید ازاین پیروزی دلچسب برابر تیم پدیده لذت ببرند و پس از یک روز استراحت کار خودمان را دوباره شروع خواهیم کرد.

تلاش نساجی برای یک پله بهتر شدن

صداقت در بخش دیگری در پاسخ به این پرسش و اظهار و نظرهای بازیکنان تیم نساجی پس از پیروزی برابر مشهد که تیمشان برای رتبه تک رقمی در جدول تلاش خواهند کرد، گفت، البته وهمان طوری که آقای ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی قبلاً گفته بود، تیم ما هفته به هفته وبازی به بازی پیش خواهد رفت و مطمئن باشید که تا روز آخر تلاش خواهیم کرد حتی برای یک پله بهت رشدن در جدول به مبارزه ادامه خواهیم داد و به مسائل دیگر کاری نداریم و امیدوارم که بازیکنان ما نیز دست ازتلاش برندارند.

وی افزود: همیشه تلاش ما برای بهتر شدن است و حتی ما درتمرینات تیم نساجی نیز تمرین به تمرین سعی می‌کنیم بهتر شویم تا در جریان مسابقه بهترین نتیجه و جایگاهی که حق تیم نساجی و هواداران این تیم هست، را کسب کنیم.

مربی تیم نساجی مازندران همچنین در خصوص نیمه دوم که بازیکنان تیمش محتاط‌تر بازی کردند، گفت، البته طبیعی بود وبا توجه به استرسی که بازیکنان تیم نساجی بابت جایگاه جدولی که داشتیم تحت فشار زیادی بودند وبا یک گل برتری که از حریف داشتیم، منطقی بود که باید سرسختانه از پیروزی خودمان دفاع می‌کردیم.

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سه شنبه شب دربازی خانگی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میهمان مدعی خود تیم شهر خودرومشهد را با نتیجه یک بر صفر با شکست بدرقه کرد.

کد خبر 5257545

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران شهرستان قائمشهر ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا گرگان اردبیل شیوع کرونا ایلام اراک خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف عکس استانها سیستان و بلوچستان نساجی مازندران بازیکنان تیم تیم نساجی تیم پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است

دورتموند باید مجددا برابر پاری سن ژرمن صف‌آرایی کند، این بار در نه مرحله گروهی، بلکه در مرحله حذفی

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بوروسیا دورتموند و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با برتری ۲-۴ شاگردان ادین ترزیچ به پایان رسید. دورتموند با برتری ۴-۵ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد تا حریف پاری سن ژرمن در این مرحله شود.

دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید؛ جهنم‌ زرد، تیم سیمئونه را خاکستر کرد

ادین ترزیچ پس از پایان مسابقه در گفتگو با سایت یوفا گفت:

از بابت این پیروزی بسیار خوشحالم و به تیم فوق‌العاده‌ای که دارم، افتخار می‌کنم. جو ورزشگاه امروز عالی بود و مثل همیشه کمک زیادی به ما کرد. امروز دو بار نزدیک بود که مقابل اتلتیکو تسلیم شویم و بازی را به آنها واگذار کنیم اما قوی ماندیم و به بازی برگشتیم. ما شایستگی پیروزی برابر اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی را داشتیم.

 

ترزیچ راجع به تقابل مجدد تیمش با پاری سن ژرمن گفت:

حالا قرار است به مصاف پاری سن ژرمن برویم. در دور گروهی دو بار مقابل آن‌ها قرار گرفتیم‌. بازی اول خوب نبود اما در بازی دوم توانستیم عملکردمان را بهبود ببخشیم و به پیروزی نزدیک‌تر شویم. الان می‌توانم بگویم که نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌ایم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • پیش‌بینی هوش مصنوعی: بارسا امشب می‌برد
  • درویش: هیچ تیمی کار تمدید با بازیکنان را آغاز نکرده