Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پرهام رضایی، رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان این که عدم تخصیص ارز به شرکت‌های داروسازی سبب ایجاد مشکل در روند تولید دارو شده است، گفت: وزیر بهداشت در مورد تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به شرکت‌های داروسازی شفاف سازی کند.

او افزود: بخش زیادی از شرکت‌های فعال دارویی کشور در استان البرز فعالیت می‌کنند و این مجموعه‌ها سهم مهمی در تامین داروی مورد نیاز کشور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: متاسفانه بخش حساس و مهم داروسازی کشور در شرایط تحریم مورد بی توجهی قرار گرفته است و تبعات آن در ماه‌های آینده مشخص می‌شود.

او با بیان این که قطعا ادامه این روند به تعطیلی و کمبود اقلام دارویی در ماه‌های آینده می‌انجامد، افزود: ارز ۴۲۰۰ تومانی و تبعیض در تخصیص آن به شرکت‌هایی دارویی به معضلی برای این صنعت مهم و حیاتی کشور تبدیل شده است.

رضایی با اشاره به این که وزارت بهداشت باید در تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به شرکت‌های داروسازی تجدید نظر کند، گفت: تعدادی از داروسازان نسبت به این تبعیض گلایه‌مند و خواستار شفاف سازی در این زمینه هستند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مالی تولید ملی مشکلات مردم کمبود دارو تخصیص ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای شورای امنیت سازمان ملل تضمینی برای راه حل دو دولتی نیست

لیندا توماس گرینفیلد، سفیر ایالات متحده در سازمان ملل متحد تاکید کرد که در حالی که ایالات متحده از ایده راه حل دو دولتی برای مناقشه اسرائیل و فلسطین حمایت می‌کند، قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد تشکیل کشور فلسطین ممکن است این نتیجه را تضمین نکند.

وی در یک کنفرانس مطبوعاتی در سئول، کره جنوبی پس از دیدار با چو تائه یول، وزیر امور خارجه کره جنوبی، موضع جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را در این مورد تکرار کرد و بر حمایت از سناریویی که در آن فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها کشور‌های امن خود را دارند، تاکید کرد.

او در پایان گفت: «ما در حال کار روی این موضوع هستیم تا در اسرع وقت به آن برسیم.

 اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد روز پنجشنبه نتوانستند در مورد درخواست و تلاش فلسطینی‌ها برای عضویت کامل در سازمان ملل به توافق برسند.

راه حل دو دولتی، یکی از راه حل‌های ارائه شده برای رفع اختلافات بین اسرائیل و فلسطینیان است. طبق این چاره، بجای خصومت با اسرائیل برای «راندن آنان به بیرون از منطقه» از سوی اعراب، یا بجای «نابودی و پایمال گردانیدن حقوق فلسطینیان» از سوی اسرائیل، چاره، برقراری دو کشور جداگانه اسرائیل و فلسطین به‌طور همزمان و به رسمیت شناخته شدن هر دو از طرف تمامی طرفین درگیر و یکدیگر است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • تخصیص اعتبارات دولتی برای راه اندازی بازارچه خاص بانوان
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • لیست جدید ابربدهکاران حقوقی و حقیقی بانکی اعلام شد
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • رای شورای امنیت سازمان ملل تضمینی برای راه حل دو دولتی نیست