Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان امروز با حضور فرماندار ارومیه در محل خانه جوان برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی،  فرماندار ارومیه در این جلسه گفت: طرح مطالعه اتصال جاده شهید کلانتری به آزادراه زنجان - تبریز و همچنین طرح مطالعه احداث راه آهن سریع السیر ارومیه - تبریز - اردبیل از محل پل میانگذر دریاچه ارومیه در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول مقابلی با اعلام اینکه این طرح های توسعه محور جزو طرح های مطالعاتی و اجرایی بودجه سال ۱۴۰۰ می باشد، افزود: پس از انجام بررسی‌های فنی و مطالعات امکان سنجی و زیست‌محیطی، طرح های مذکور در صورت تأیید مهندسین مشاور می تواند جزو طرح های اجرایی آتی برای تامین اعتبار مورد پیگیری قرار گیرد.

مقابلی همچنین با تاکید بر ضرورت شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های شهرستان، گفت: ارومیه از امکانات اعتباری متناسب با جمعیت برخوردار نبوده و مجبور هستیم برای ارتقای شاخص های توسعه شهرستان با اعتبارات محدود برنامه ریزی کنیم.

فرماندار ارومیه جدیت مدیران برای پیشبرد و اتمام پروژه ها را ضروری دانسته و افزود: اولویت تخصیص اعتبار،  برای اتمام پروژه های نیمه تمام بوده و امید است با تخصیص به موقع اعتبارات، شاهد رشد شاخص های توسعه و عمران شهرستان باشیم.

وی تاکید کرد: مدیران شهرستان اهتمام جدی تری نسبت به پیگیری جذب به موقع بودجه از دستگاههای استانی و ملی مربوطه خود نیز داشته باشند.

فرماندار ارومیه یکی از علل محرومیت برخی از مناطق شهرستان را توزیع نابرابر اعتبارات و منابع عنوان کرده و یادآور شد: ارومیه از محرومیت پنهان در مناطق حاشیه نشین رنج می برد و اگر در پی کمک به متوازن شدن مناطق هستیم، باید به مناطق محروم توجه بیشتری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارومیه فرماندار ارومیه قطار سریع السیر ارومیه تبریز قطار سریع السیر آذربایجان غربی راه آهن سریع السیر فرماندار ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شیخ یعقوب شمس در دیدار با معاون امور استان‌های رسانه ملی با تاکید بر نقش ارتباطی صدا و سیمای کیش بین مردم و مسوولان گفت: صداوسیمای کیش زبان گویای ساکنان و گردشگران جزیره است.

وی افزود: برخی از مسائل و مشکلات موجود در کیش با پیگیری‌های رسانه‌های جزیره به ویژه صداوسیما حل و فصل شده و این ظرفیت مهمی برای کیش محسوب می‌شود.

وی با گلایه نسبت به کامل اجرا نشدن قوانین مناطق آزاد به دیگر مشکلات مناطق به ویژه کیش اشاره کرد و گفت: ممنوعیت واردات خودرو، موازی کاری قانونی و در نتیجه اجرا نشدن درست قوانین مناطق آزاد، مالیات بر ارزش افزوده، ثابت نبودن مدیریت در کیش، کمبود پرواز‌ها و بروز مشکلات گردشگری و تردید سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در کیش از دیگر مشکلات توسعه کیش است.

شیخ یعقوب شمس گفت: رسانه‌ها به ویژه صداوسیمای کیش مانند گذشته باید پیگیر حل مشکلات باشند.

معاون امور استان‌های رسانه ملی هم با تاکید بر لزوم پیگیری مسایل و مشکلات مناطق آزاد و برنامه سازی در مسیر معرفی و انعکاس مشکلات مناطق آزاد، گفت: یکی از وظایف ذاتی رسانه ملی کمک به توسعه کشور با تاکید بر محور عدالت است.

حسن عابدینی با تاکید بر لزوم وحدت کلمه در جهان اسلام گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، برنامه ریزی کلانی برای ایجاد اختلاف در جهان اسلام کرده اند تا از طریق راهبرد ایجاد اختلافات مذهبی مانند ایجاد داعش، به نیت شوم خود که تفرقه در جهان اسلام و ضعف کشور‌های اسلامی است، دست یابند.

معاون امور استان‌های رسانه ملی در سفر یک روزه برای بهره برداری از هفت طرح زیرساختی، ارتباطی و ورزشی به کیش سفر کرد و در این سفر با ائمه جمعه کیش و دیگر مسولان جزیره کیش دیدار و گفتگو کرد.

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • همسویی بی‌نظیر در توسعه اردبیل
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • حمله ایران به اسرائیل عزت‌آفرین بود
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط