Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر شاکر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه و با اشاره به اخبار منتشر شده در کانال‌های تلگرامی در خصوص عدم اجازه فرماندار نقده در خصوص بازشماری آرای انتخابات ۱۴۰۰ ضمن تکذیب خبر اظهار داشت: نمایندگان هییت عالی استان آذربایجان‌غربی با هماهنگی فرمانداری نقده برای بازشماری آرا در شهرستان نقده حضور پیدا کردند و هیچگونه مخالفتی با بازشماری آرا نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در چهارچوب قانون و مقررات آماده بازشماری تا آخرین صندوق هستیم تصریح کرد: صورتجلسه ای با ۱۱ نفر از معتمدین شهر تنظیم شده و تصمیم گیرنده اصلی فقط شخص منِ فرماندار نیستم.

فرماندار نقده اضافه کرد: در خصوص بازشماری آرای انتخابات درخواست هییت عالی استان خارج از چهارچوب قانونی بود که هییت نظارت چنین اجازه‌ای برای این اقدام نداده و ما مخالف بازشماری آرا نیستیم اما این اقدام فقط در چهارچوب قانونی انجام خواهد شد تا حقی از کسی ضایع نشود.

شاکر خاطرنشان کرد: اخبار منتشره بعضی کانالهای خبری مبنی بر مخالفت فرماندار نقده در خصوص شمارش آرا کذب محض است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات آذربایجان غربی قانون نقده فرماندار نقده بازشماری آرا بازشماری آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نشای مکانیزه برنج ظهر پنج شنبه با حضور مسؤولان در روستای لاقان واقع در بخش مرکزی شهرستان شفت انجام شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در حاشیه این آئین با بیان اینکه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی بسیار ضروری است، اظهار کرد: باید کشاورزی را از حالت سنتی به مکانیزه تبدیل کنیم.

فرماندار شفت با بیان اینکه با بهره گیری از روش‌های علمی می‌توانیم برای پیشرفت کشاورزی و کاهش هزینه‌ها و مصرف بهینه آب گام‌های مؤثری برداریم، گفت: از مهمترین مزایای کشت مکانیزه کاهش هزینه تولید و افزایش محصولات در واحد سطح است.

«محمد رضا یوسف نژاد» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شفت نیز در ادامه اضافه کرد: در سال زارعی جاری ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری این شهرستان معادل بیش از ۱۱ هزار هکتار از ۱۴ هزار و ۳۳۶ هکتار به صورت مکانیزه کشت می‌شوند.

گفتنی است، شهرستان شفت با داشتن ۲ بخش مرکزی و احمد سرگوراب، چهار دهستان جیرده، ملاسرا، چوبر، نصیر محله و ۱۰۲ روستا و ۱۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و بالغ بر ۱۴۳۳۶ هکتار اراضی شالیزاری دارد که در این زمین‌ها سالانه ۴۵ هزار تن برنج سفید تولید می‌شود.

کد خبر 6088504

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • نقض کردن قانون توسط فرماندار تگزاس + فیلم
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند