Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهروند خبرنگارمان از منطقه فردیس می گوید: رانندگان تاکسی های استیجاری از میزان دستمزد خود راضی نیستند وقتی به مسئولان شهرداری مراجعه می کنیم می گویند قانون اجازه افزایش را به ما نمی دهد.

اما افزایش مشکلات معیشتی، گرانی و قیمت افسارگسیخته قطعات خودرو؛ دستمزد کم رانندگان را غیرقابل تحمل تر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزاخانی، معاون خدمات شهری شهرداری فردیس با بیان این که بودجه ما در خردادماه ابلاغ شد، گفت: براساس همین بودجه دستمزد تاکسی های اجاره ای را درنظرگرفتیم و تا سی و پنج درصد افزایش دادیم؛ می دانیم که این میزان هزینه های خودرو را پوشش نمی دهد اما قانون تا این حد به ما اجازه داده است.

او افزود: اما با مراجع مختلف مکاتبه کردیم تا بتوانیم افزایش دستمزد رانندگان تاکسی های اجاره ای را در متمم بودجه اعمال کنیم.

میرزاخانی گفت: تعدادی سطل زباله مکانیزه برای منطقه یک و دوی فردیس خریداری شده که درحال جایگذاری است.

او با بیان این که تعمیر سطل های زباله مکانیزه آسیب دیده نیز درحال انجام است، افزود: به طور کلی در سطح دو منطقه فردیس به پانصد سطل زباله مکانیز نیاز داشتیم.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رانندگان تاکسی مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵

مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۵ در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار داشت: ساماندهی کودکان کار در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی یک ضرورت مهم و البته یک خواسته به جای مردمی است که باید از سوی دستگاه‌های مسئول جدی‌تر گرفته شود تا شاهد کمرنگ شدن این معضل و پیامدهای آن در سطح جامعه باشیم.

مالمیر در ادامه افزود: به همین منظور طرح سامان بخشی اجتماعی به منظور جمع‌آوری معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها، زباله گردها، متکدیان و کوکان کار با همراهی و مشارکت شهرداری منطقه ۱۵ و یگان‌های انتظامی، راهور، دادستانی در منطقه اجرایی شد.

مالمیر گفت: بر همین اساس طی مانورهای انجام شده و با هدف سامان بخشی اجتماعی تعداد ۳۶ کودک زباله گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه شناسایی شدند.

وی اظهار کرد: کودکان کار و زباله گرد پس از شناسایی جهت ارائه خدمات مددکاری به پایگاه خدمات اجتماعی منطقه معرفی شده و در صورت نیاز به مددکاری ارجاع داده می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند!
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟ | نقشه افزایش دستمزد در سال جدید
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵