Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسیه اسدزاده کارگردان و شهرام اسدزاده تهیه‌کننده فیلم کوتاه «جغرافیا» در بخش بازار جشنواره کن ۲۰۲۱، مذاکرات موفقی را برای اکران این فیلم در کشورهای اروپایی و آمریکا انجام دادند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم کوتاه «جغرافیا» به کارگردانی «آسیه اسدزاده»، تهیه‌کنندگی «شهرام اسدزاده» و بر اساس فیلمنامه «علی مست‌علی» با نگاهی ویژه به موضوع کولبرها و شرایط زندگی آنها در بخش بازار جشنواره کن 2021 حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم تا کنون مذاکرات موفقی با شرکت‌هایی از فرانسه، ایتالیا و آمریکا برای اکران در خارج از ایران داشته است و کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم که به منظور مذاکره با شرکت‌های بین‌المللی پخش فیلم در این جشنواره حضور یافته‌اند، روی فرش قرمز کن رفتند.

«آسیه اسدزاده» فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معماری واحد تهران مرکز است. او تاکنون بازیگر و دستیار کارگردان فیلم سینمایی «گواهی امضاء» و «طاقباز»، کارگردان 16 فیلم کوتاه کارگاهی، کارگردان فیلم کوتاه «پازل»، مدیر آموزش موسسه نقطه عطف سینما تئاتر و مدیر اجرایی جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد بوده است و به زودی اولین فیلم بلندش را کلید می‌زند.

شهرام اسدزاده مدیریت مؤسسه نقطه عطف سینما تئاتر را بر عهده دارد و جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد بوده، تاکنون دو فیلم «طاقباز» و «گواهی امضا» را کارگردانی کرده است. سومین فیلم شهرام اسدزاده با عنوان «اصالت» که محصول مشترک ایران و ترکیه است، به زودی جلوی دوربین می‌رود.

 

فرهادی در فرش قرمز "جشنواره کن": "قهرمان" در ادامه مسیر قبلی، اما عمیق‌تر است

حقایقی تازه از ترور رئیس جمهور آمریکا در مستند الیور استون

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیلم سینما فیلم سینما شهرام اسدزاده فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مهمترین دلیل افزایش طلا و سکه افزایش قیمت اونس جهانی است؟

امتداد - اتفاقات بازار سکه و دلار در ماه‌های اخیر بلااستثنا ریشه در تحولات بین المللی دارد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی موضوعی است که طی ماه‌های اخیر نگرانی‌هایی را در فضای اقتصادی کشور ایجاد کرده است. علی رغم ثابت بودن متغیر‌های اقتصاد داخلی به نظر می‌رسد اتفاقات بازار سکه و دلار در ماه‌های اخیر بلااستثنا ریشه در تحولات بین المللی دارد.

ادامه دار شدن جنگ اوکراین سطح تنش‌های بین‌المللی را از مدت‌ها قبل در سطح بالایی نگه داشته بود، اما از مهرماه سال ۱۴۰۰ با وقوع عملیات طوفان‌الاقصی در فلسطین اشغالی که در ادامه با تنش‌های نظامی در دریای سرخ همراه شد، قیمت طلا را به سمت ارقام بالاتر از ۲۰۰۰ دلار سوق داد.

این اتفاقات و حوادث بعد از آن که اخیرا با حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و پاسخ کوبنده ایران ادامه یافت، تنش‌ها را وارد مرحله جدیدی کرد و در مجموع باعث شد ظرف کمتر از هفت ماه، اونس جهانی از حوالی ۱۸۲۰ دلار به رکورد بی‌سابقه ۲۴۴۸ دلار برسد که حاکی از افزایش ۶۲۸ دلاری طی این مدت است.

حتی حالا که تنش‌ها کمی کاهش یافته و اونس در حوالی ۲۳۵۰ دلار قرار دارد، با احتساب ارقام جدید، طلای جهانی طی ۷ ماه افزایش ۲۹.۵ درصدی را ثبت کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • تکامل فرهنگی در بستر جغرافیا شکل می‌گیرد/ اهمیت توریسم در ابعاد محلی، ملی و جهانی
  • «افسانه کوه ننوک» به کوزوو می‌رود
  • «افسانه کوه ننوک» در راه کوزوو است
  • «کالبو» آماده نمایش شد/ حضور «تنگه» در جشنواره فرانسوی
  • شعرخوانی ضد اسرائیلی کارگردان آپاراتچی در اکران مردمی/ آرزوی اکران فیلم در فلسطین
  • چرا مهمترین دلیل افزایش طلا و سکه افزایش قیمت اونس جهانی است؟
  • حضور ۳ فیلم کانون در جشنواره بین‌المللی کودکان لکنوی هند
  • هت‌تریک فیلم‌های ایرانی در جشنواره بین‌المللی هند
  • صحرا اسداللهی از جشنواره بیروت جایزه گرفت