Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:17:58 GMT

توصیه جهانبخش به بازیکنان تیم ملی نونهالان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۱۳۹۹

توصیه جهانبخش به بازیکنان تیم ملی نونهالان

بازیکن تیم ملی فوتبال بزرگسالان با حضور در تمرین ملی پوشان زیر ۱۵ سال، دقایقی با آنها به گفتگو پرداخت و به این بازیکنان کم سن و سال روحیه داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا جهانبخش، بازیکن باشگاه برایتون انگلیس و تیم ملی فوتبال بزرگسالان شب گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال حضور پیدا کرد. وی در گفتگویی کوتاه با بازیکنان از استمرار و تلاش در مسیر فوتبال صحبت کرد و از آنها خواست به هر دلیلی از اردوها کنار رفتند از تلاش خود دست برندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری شرایط حضور خودش در تیم های ملی نونهالان و نوجوانان که مسیر سخت و پرتلاشی را طی کرده است از بازیکنان خواست تابع امر مربیان خود باشند.

تیم ملی نونهالان برای حضور در مسابقات زیر ۱۵ سال آسیای مرکزی آماده می شود و اخیرا هدایت این تیم به سید وحید امیری، یکی از مربیان فعال در رده سنی پایه واگذار شده است. 

جهانبخش در تمام مقاطع سنی تیم های ملی بازی کرده و در جوانی راهی لیگ هلند شد و در سال های اخیر به برایتون انگلیس منتقل شده ولی بعد از ناکامی در این تیم، زمزمه هایی درباره جدایی او از انگلیس و انتقال به یک تیم هلندی به گوش می رسد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عليرضا جهانبخش تيم ملي فوتبال نونهالان تیم ملی نونهالان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مربی کشتی آباده گفت: آرین نعمت اللهی در وزن ۵۷ کیلوگرم و محمد حسین قزلی در وزن ۷۵ کیلوگرم به مسابقات نونهالان کشور که نیمه اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، راه یافتند. 

طباطبایی افزود: این دو کشتی گیر در مسابقات استانی رده سنی نونهالان مدال طلا را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • (ویدئو) جشن قهرمانی فاینورد در رختکن با حضور پررنگ علیرضا جهانبخش