Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان متقاضی وام ویژه دکتری از منابع بانکی تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند برای دریافت وام دکتری سه ماهه تابستان، ثبت نام کنند.

وام ویژه دکتری به دو روش پرداخت می‌شود، در روش اول وام ویژه دکتری از منابع صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می‌شود که این دانشجویان تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ برای ثبت نام وام مذکور فرصت داشتند که زمان آن به اتمام رسیده است و در روش دوم وام ویژه دکتری از بانک طرف تعهد صندوق پرداخت می‌شود که فرصت ثبت نام برای این دانشجویان تا پایان تیرماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال وام ویژه دکتری از ماهانه ۷۰۰ هزار تومان به یک میلیون تومان در ماه افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، همچنین برای سال تحصیلی جدید پیشنهاد افزایش ۴ وام تحصیلی، شهریه، ودیعه مسکن و ضروری به هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ارائه شده که در مردادماه سال جاری بررسی خواهد شد.

جلسه هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود و در صورت تصویب هیأت امنا، ۴ وام مذکور برای سال تحصیلی مهرماه ۱۴۰۰ افزایش خواهند داشت.

کد خبر 5257798 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری کارشناسی ارشد مرکز سنجش آموزش پزشکی کنکور 1400 سازمان سنجش مریم میرزاخانی آموزش مجازی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آزمون گروه علوم پزشکی دانشجویان بسیج دانشجویی اطلاعیه وام ویژه دکتری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است

تقریبا کمتر از ۲۴ ساعت باقی مانده تا دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا که در چمن‌های دانشگاه چادر زده‌اند، به خانه‌های خود بازگردند.

به گزارش ایسنا به نقل از سی‌ان‌ان، اشا کرم مدیر مسئول روزنامه دانشگاه کلمبیا به نقل از سازمان دهندگان دانشجویان معترض گفت: مذاکرات بین معترضان و مقامات دانشگاه کلمبیا در مورد جمع آوری چادرهای برپایی در محوطه دانشگاه که به مدت ۴۸ ساعت تمدید شده بود، تاکنون "بی ثبات" بوده است.

وی به سی‌ان‌ان گفت: «ما تقریباً در نیمه راه از مهلت تمدید شده ۴۸ ساعته هستیم و از سازمان‌دهندگان جبهه دانشجویی دانشگاه کلمبیا اوایل امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی شنیدیم که به ما گفتند که مذاکرات با مسئولان دانشگاه در حال حاضر بسیار بی‌ثبات است.»

کرم افزود: هنوز حدود ۲۴ ساعت دیگر تا مهلت تمدید شده باقی مانده است "اما واقعاً پس از آن، ما واقعاً نمی دانیم اوضاع به چه سمت و سویی خواهد رفت.

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، روز چهارشنبه خواستار استعفای رئیس دانشگاه کلمبیا شد و گفت مدیریت او ضعیف است و اگر نتواند "به این هرج و مرج نظم بخشد."، باید استعفا دهد.

کرم گفت که تاکنون واکنش دانشجویان به درخواست ها برای استعفای رئیس دانشگاه متفاوت بوده است. ولی عده‌ای مایلند که او همچنان به مدیریت دانشگاه ادامه دهد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد