Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در تشریح این خبر بیان کرد: همزمان با نزدیک شدن به ایام پایان فصل رقابت‌های فوتبال در لیگ برتر و سایر لیگ‌های معتبر کشور، افزایش فعالیت مجرمانه افراد سودجو در جهت راه‌اندازی سایت‌های پیش‌بینی، شرط‌بندی و قمار افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این رابطه به منظور مقابله با این تحرکات مجرمانه بیش از ۱۰۰ کارگروه ویژه در پلیس فتا ناجا و سایر رده‌های استانی و شهرستانی به صورت شبانه‌روزی تمامی تحرکات مجرمانه این حوزه را رصد کرده و برخورد قضایی با مجرمان در اولویت برنامه‌های عملیاتی پلیس فتا ناجا قرار دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: تاکنون اعضای ۱۱ باند که مشغول تبلیغات و فعالیت مجرمانه در این حوزه بودند مورد شناسایی قرار گرفتند و ضمن توقیف وجوهات غیر قانونی، متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ پاشایی بیان داشت: تعدادی از مربیان و مدیران فوتبالی کشور نیز ضمن مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با پلیس فتا ضمن در اختیار قرار دادن مدارک، مستندات و شواهد انجام این پدیده ناشایست و مجرمانه که تأثیر نامطلوبی بر نتیجه گیری تیم تحت اختیار آنان گذاشته، تقاضای رسیدگی و نظارت از سوی پلیس فتا را دارند که این رویه با جدیت در حال پیگیری است و رصدهای پیش دستانه در راستای برخورد با این فعالیت غیر قانونی تشدید شده است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا به شهروندان توصیه کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل پرونده‌های قضایی متشکله در پلیس فتا مشخص شده است هیچ گونه سودی برای شرکت کنندگان در این فعالیت مجرمانه و غیر قانونی در کشور وجود ندارد و مجرمان در این حوزه پس از دریافت وجوهات مختلف از فریب خوردگان دیگر پاسخگوی آنان نخواهند بود و از این طریق از طعمه‌های خود کلاهبرداری می‌کنند.

این مقام انتظامی از هموطنان و به خصوص جوانان و نوجوانان خواست: به هیچ عنوان فریب این تبلیغات دروغین و فریبنده را نخورند و خانواده‌ها نیز نظارت بیش‌تری برعملکرد سایبری فرزندان خود اعمال کنند و در صورت لزوم با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir موارد مشکوک را گزارش کنند.

کد خبر 614403 برچسب‌ها پلیس فتا حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس فتا حوادث ایران پلیس فتا ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با متخلفان انتقال زباله به سایت پسماند در مـُهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، حمزه محمدی گفت: انتقال هرگونه پسماند خشک و‌ تر از شهرستان‌های همجوار به سایت پسماند شهرداری خوزی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

او در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر انتقال زباله‌های منطقه ویژه پارس جنوبی به سایت پسماند شهرداری خوزی، اظهار داشت: سایت پسماند شهرداری خوزی بر اساس قرارداد به بخش خصوصی واگذار شده و شرکت طرف قرارداد شهرداری، اجازه حمل پسماند از هیچ شهرستانی را ندارد و اگر کسی با این شرکت پیمانکار قراردادی بسته خلاف قانون است.

فرماندار شهرستان مهر گفت: بر اساس قانون موضوع در دست بررسی است و چنانچه شخص یا اداره و نهادی تخلفی در این خصوص کرده باشند با آن ها برخورد قانونی می شود.

محمدی افزود: در حال حاضر در مکاتبه با اداره محیط زیست شهرستان ، خواستار جلوگیری از ورود کامیون‌های حمل زباله خشک و‌ تر به سایت حمل زباله شهرداری خوزی شده‌ایم و در صورت تکرار این موضوع ، با متخلفات برخورد قانونی می شود.

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با متخلفان انتقال زباله به سایت پسماند در مـُهر
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد
  • خدمت رسانی شبانه روزی ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعف به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند
  • فراجا با برقراری امنیت زمینه تحقق شعار را فراهم می‌کند
  • آماده‌باش ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی قم در ایام نوروز
  • حجم مبادلات از مرز سرخس ۲۴ درصد افزایش داشته است
  • ترفندهای جدید کلاهبرداران؛ دریافت کالابرگ الکترونیکی و ثبت‌نام سهام عدالت ویژه نوروز
  • ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی قم ایام نوروز در حال آماده باش هستند