Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس از بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در صحن علنی پارلمان خبر داد. رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش مجلس، گفت: این لایحه در کمیسیون آموزش و قراکسیون فرهنگیان مورد بررسی قرار گرفته و آماده طرح شدن در صحن علنی پارلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه پس از سال‌ها انتظار فرهنگیان دولت لایحه رتبه بندی معلمان را به مجلس ارائه کرد، افزود: این لایحه در مجلس به صورت دو شوری بررسی خواهد شد که البته پیش از این شور اول آن مورد بررسی نمایندگان قرار گرفته است.



عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با تاکید بر اینکه پیش از این دولت اعلام کرده بود که رتبه بندی معلمان را در حال اجرا کردن است ادامه داد: مجلس این موضوع را قبول نداشت و به دولت نیز اعلام کرده بود بحث افزایش حقوقی که برای معلمان اتفاق افتاده است بحث قانون خدمات کشوری است که برای همه کارکنان دولت رخ داده است.



نماینده علی آباد کتول در مجلس تصریح کرد: قانون رتبه بندی معلمان در سند تحول بنیادین هم ذکر شده و ساز و کارهای آن نیز تعبیه شده است که مجلس نیز بر اساس این سند به بررسی لایحه ارائه شده از سوی دولت پرداخت.



نوروزی اظهار داشت: تمام سعی مجلس بر این است که فرهنگیان بازنشسته نیز شامل این رتبه بندی شوند تا با توجه به تورمی که در چند سال اخیر ایجاد شده آنها نیز بتوانند دریافتی مناسبی داشته باشند./ تسنیم برچسب ها: مجلس ، فرهنگیان بازنشسته ، رتبه بندی معلمان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Ogx

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مجلس فرهنگیان بازنشسته رتبه بندی معلمان رتبه بندی معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت رفع شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت را رفع کردند.

به گزارش مشرق، در نشست علنی امروز - ۲۶ یکشنبه - مجلس شورای اسلامی ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت و نمایندگان با اصلاح مواد ۵۶۱ تا ۸۱۶ این لایحه موافقت کردند.

۴۰ ماده ابتدایی مواد مصوب شده در صحن امروز، در جلسه پیشین مجلس قرائت شده بود که در ابتدای جلسه رأی گیری شد. سپس مواد ۶۰۱ به بعد به ترتیب مورد بررسی قرار گرفت که با تذکر دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان سایر مواد لایحه تجارت به صورت فصل به فصل بررسی و نهایتا مصوب شد.

در روند بررسی این لایحه محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس در تذکری به هیات رئیسه روش رأی گیری در صحن را خلاف آئین نامه دانست که رئیس مجلس در پاسخ به وی با اشاره به رأی نمایندگان مجلس برای صرفه جویی در زمان عنوان کرد: خود بنده با این نوع رأی گیری مخالف بودم و رأی مخالف نیز دادم اما ۷۱ درصد نمایندگان برای صرفه جویی در زمان به این روش رأی دادند ضمن اینکه طرح ها و لوایح مهمی در دستورکار مجلس است که باید به تصویب برسد، همین لایحه نیز نقش مهمی در اقتصاد کشور می تواند ایفا کند. ضمن اینکه در حوزه محتوا هیچ تغییری در متن رخ نمی دهد و محتوا تغییری نخواهد کرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دستور کار مجلس برای بررسی وضعیت بازار ارز
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • تعطیلی «پنجشنبه» شامل بانک‌ها خواهد شد؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل چه کسانی می‌شود؟ + جزئیات
  • بررسی بخش جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس با حضور منظور
  • توجه مجلس و دولت به ضروریات دانشگاه فرهنگیان
  • ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت رفع شد
  • مالیات نقل‌و انتقال و شماره‌گذاری خودرو افزایش یافت