Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ‌امروز از یگان‌های نظامی در مرز دوغارون بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در این سفر از تجهیزات نظامی، خودرویی، امدادی و الکترونیکی یگان‌های ارتش در تیپ 277 متحرک شهید تولایی در دوغارون از نزدیک بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سرلشکر موسوی در این سفر آخرین وضعیت تحرکات و اتفاقات چند روز گذشته در کشور افغانستان و مرز ایران را بررسی کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان در بهترین حالت آمادگی قرار دارند و سال‌ها خود را برای بالاترین تهدید آماده کرده و اتفاقات اخیر در کشور افغانستان هیچ گونه تهدیدی برای کشور ما ندارد.

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرز دوغارون/ سردار پاکپور: امنیت کامل در مرزهای شرقی برقرار است/اجازه سوءاستفاده به فرصت‌طلبان نمی‌دهیممدیر گمرک دوغارون: فعلاً چشم‌انداز عادی‌شدن روند تجارت مشخص نیست/ هماهنگی برای بازگشت کامیونهای ایرانی متوقف در اسلام‌قلعهگمرک: تجار ایرانی فعلا از ارسال کالا به مرز دوغارون خودداری کنند

سرلشکر موسوی افزود: برخی از مسائلی که در اطراف کشورمان اتفاق می‌افتند؛ موضوعات چندان مهمی نیستند که حل آن‌ها از عهده نیرو‌های مسلح خارج باشد.

وی ادامه داد: هم اکنون وضعیت کنترل و پایش مرز با سال‌های پیش متفاوت است و هر سال ارتقا می‌یابد.

سرلشکر موسوی بیان کرد: بیش از 90 درصد مرز‌ها با انواع سامانه‌های الکترونیکی، حسگرها، دوربین‌ها و پهپاد‌ها رصد می‌شوند و بر روی اطلاعات دریافتی تحلیل و تصمیم گیری می‌شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در هر کجا که ارتش و نیرو‌های مسلح هستند، مرز‌های زمینی، دریایی و هوایی با استفاده از سامانه‌های به روز کنترل می‌شوند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش سرلشکر موسوی مرز دوغارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت فرمانده نیروی دریایی ارتش از توطئه دشمنان علیه ایران با استفاده از روش های جاسوسی و نفوذ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوی اسلامی ایران شامگاه پنجشنبه در محفل انس با قرآن کریم مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) این نیرو در رشت، تدبر و تفکر در قرآن را رمز پیروزی در برابر دسیسه دشمنان دانست و اظهار کرد: امروز تمرکز دشمن در این است که ما را از قرآن و عترت دور کند و بر این باور است که با بذر ناامیدی و تفرقه می‌شود ملت ایران را شکست دهد.

بنابر روایت ایسنا، امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه قدر این فرصت‌های معنوی را باید دانست، افزود: دشمنان تحمل دیدن این جمع‌ها و وحدت را ندارند و دائماً در حال توطئه هستند و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی و قدرت نیروهای مسلح کشورمان، ادامه داد: همه این موفقیت ها در ذیل سایه ولایت به وجود می‌آید، جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان کشور ما است که بصیرت و پیروی از منویات رهبر خنثی کننده توطئه دشمنان است.

دریادار ایرانی تصریح کرد: قرائت قرآن و حضور در مراسم و محافل قرآنی دل‌ها را به خدا نزدیک‌تر می‌کند و و سبب قوی شدن اعتقادات و افزایش بصیرت می‌شود و کسانی که با قرآن مأنوس شوند هیچوقت از الطاف الهی به دور نمی‌مانند و گمراه نمی‌شوند.

در این محفل انس با قرآن، امید رضا رحیمی قاری و حافظ کل قرآن کریم و نفر اول حفظ کل مسابقات بین المللی قرآن کریم در سال ۱۴۰۲ به قرائت آیات وحی پرداخت.

همچنین در این محفل نورانی که با حضور کارکنان سپاه و فراجا همراه بود از دو خانواده شهید و قرآنی و همچنین تعدادی از نونهالان قرآنی دختر و پسر تجلیل شد.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889199

دیگر خبرها

  • محفل انس با قرآن کریم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در رشت برگزار شد
  • روایت فرمانده نیروی دریایی ارتش از توطئه دشمنان علیه ایران با استفاده از روش های جاسوسی و نفوذ
  • دیدار مهم اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری +جزئیات
  • شهید مداح لشکر فاطمیون + فیلم
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • تردد ۲۷ هزار مسافر در مرز دوغارون
  • هیچ گونه افزایش قیمتی برای انواع کود نداریم
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان