Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@06:39:11 GMT

هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۰۴/۲۳

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۴۵۸۰

هواشناسی ایران ۱۴۰۰/۰۴/۲۳

سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای نسبت به بارش شدید باران، رعدوبرق و احتمال تگرگ طی امروز تا یکشنبه آینده در ۸ استان خبر داد. به گزارش پول نیوز، اطلاعیه سازمان هواشناسی به شرح زیر است؛

توصیف سامانه: تشدید بارش‌های موسمی همراه با رشد ابر‌های همرفتی

زمان شروع: چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۲۳

زمان پایان: یکشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۲۷

نوع مخاطره: بارش شدید باران و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و احتمال تگرگ

منطقه اثر: چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۲۳: هرمزگان، گلستان، نیمه جنوبی استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان، نیمه شمالی آذربایجان غربی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پنج‌شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۲۴: هرمزگان، گلستان، نیمه جنوبی استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، شمال آذربایجان غربی.

جمعه ۱۴۰۰/۰۴/۲۵: هرمزگان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، نیمه جنوبی استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس.

شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۲۶: هرمزگان، جنوب کرمان، نیمه جنوبی استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس.

یکشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۲۷: فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب سیستان و بلوچستان، غرب و جنوب کرمان.

اثر مخاطره: جاری شدن روان آب در مسیل‌ها، آب گرفتگی معابر، برخورد صاعقه، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌های فصلی و انسداد موقت جاده‌ها

توصیه: اجتناب از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با خطرات احتمالی، تقویت سازه‌های موقتی، احتیاط در صعود به ارتفاعات و احتیاط در چرای دام‌ها در مراتع مرتفع.      

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: هواشناسی هواشناسی کشور هوای تهران آب و هوا پول نیوز نیمه جنوبی استان های سیستان و بلوچستان ۱۴۰۰ ۰۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد

حجت‌الاسلام موحدی‌راد به عنوان رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مراسم تکریم و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: این استان، ثروتمند و به فضل الهی در حال پیشرفت است بر همین اساس دشمن نسبت به رشد و پیشرفت آن حساس شده چرا که این پیشرفت و تحول به سرعت در حال اتفاق افتادن است.

محمد کرمی گفت: خدای متعال منت به مردم ایران نهاد و ادامه‌ی حرکت انبیاء و ائمه را برای پیاده کردن اسلام عزیز در کل دنیا به عهده آنها قرار داد. امروز با هدایت‌های عالمانه مقام معظم رهبری در ایران اسلامی یک اراده الهی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ما برای پیاده کردن اسلام عزیز به میدان آمده‌ایم، تصریح کرد: امامین انقلاب به خوبی این مجموعه عظیم را برای پیاده کردن اسلام عزیز در کل دنیا هدایت فرموده‌اند. امروز جبهه حق به سرعت در حال پیشرفت است‌؛ مسلما جبهه شیطان با تمام وجود و با همه‌ی مکر و حیله به میدان آمده اما پیروز این میدان، انقلاب اسلامی و اسلام عزیز است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هرکس به خدا وصل شود در واقع همه عالم از آن اوست و از هیچ قدرتی واهمه‌ای ندارد، عنوان کرد: امروز ملت ایران عزیز به رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وصل به خدای متعال است و از هیچ قدرتی واهمه ندارد. رهبری انقلاب وقتی تصمیم می‌گیرد، رژیم صهیونسیتی را با همه‌ی جنایاتی که در حال ارتکاب است و به قوانین بین‌المللی پایبند نیست، تنبیه می کند.

کرمی خاطرنشان کرد: هنگامی که هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری و اراده ملت ایران با هم می شوند، حیله دشمنان را در هم می‌شکند بنابراین این نتیجه اتکای به خداوند متعال است. ما باید امروز افتخار کنیم که در نظامی قرار گرفته ایم که به جز رضای الهی به چیزی فکر نمی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز مسئولیت در نظام اسلامی با هدف رسیدن به رضای الهی است، عنوان کرد: ما می‌خواهیم در همه حوزه‌های، علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی الگوی بی‌بدیل برای دنیا باشیم. سیستان و بلوچستان یک استان ثروتمند بوده و به فضل الهی در حال پیشرفت است بر همین اساس دشمن نسبت به آن حساس شده است.

در پایان  از تلاش‌های حجت‌الاسلام مصطفوی نیا رئیس کل سابق دادگستری استان سیستان و بلوچستان تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام موحدی‌راد به عنوان رئیس‌کل جدید دادگستری استان سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان معرفی شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲۱ استان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛ هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان