Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای پول و اعتبار در اجرای مصوبه هیئت وزیران و بنا به پیشنهاد بانک مرکزی با افزایش سقف تسهیلات خرید یا ساخت مسکن آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا در سال ۱۴۰۰ موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، در یکهزار و سیصد و هفدهمین جلسه شورای پول و اعتبار که روز گذشته، مورخ ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۰ به ریاست دکتر کمیجانی، رئیس‌کل بانک مرکزی و با حضور اعضای شورا برگزار شد، در اجرای مصوبه هیئت وزیران و بنا به پیشنهاد بانک مرکزی سقف تسهیلات خرید یا ساخت مسکن آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا در سال ۱۴۰۰ افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براین اساس، سقف تسهیلات یاد شده به ازای هر واحد مسکونی در شهرهای با جمعیت بیش از یک میلیون نفر و همچنین مراکز استان‌ها سه میلیارد ریال، سایر شهرستان‌ها دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و برای روستاها دو میلیارد ریال، تعیین شد. 

گفتنی است، در این جلسه آخرین تحولات اقتصاد کلان کشور، به همراه پیش‌بینی متغیرهای کلان اقتصادی و پیشنهادات سیاستی توسط حوزه اقتصادی بانک مرکزی تشریح شد. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وام مسکن خانواده شهدا و جانبازان بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

امتداد - بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید روزانه را ۱۰۰ میلیون تومان افزایش داد و به ۲۰۰ میلیون تومان رساند. این دستورالعمل از ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌های کشور اعلام کرد: «حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت.»

بر اساس این ابلاغیه هر فرد حقیقی می‌تواند در یک روز و با یک کارت بانکی ۲۰۰ میلیون تومان خرید انجام دهد.

همچنین سقف مجموع تراکنش‌های بانکی شخص حقیقی با همه کارت‌هایی که به نام اوست ۲۰۰ میلیون تومان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • افزایش ۲۴٫۷ درصدی تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در سال ۱۴۰۲
  • سقف تراکنش های بانکی تغییر کرد
  • سقف تراکنش‌های بانکی تغییر کرد + جزییات
  • اطلاعیه مهم بانک مرکزی/ سقف تراکنش‌های بانکی تغییر کرد + جزییات
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت
  • حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت