Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@11:10:00 GMT

چراغ‌ های خندوانه خاموش شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۴۷۶۶

چراغ‌ های خندوانه خاموش شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، رامبد جوان در برنامه شبِ گذشته "خندوانه" که فینال فینالیست‌های مسابقه ادابازی پیگیری می‌شد 

به دو مطلب پرداخت؛ یکی اینکه به جهت سالروز حمید سمندریان کارگردان با سابقه و مدرس تئاتر کشور، نگاهی به مشکلات این قشر در ایام کرونا کرد و گفت: امیدوارم این کرونا دست از سرِ ما بردارد تا بتوانیم دوباره کنار هم تئاتر ببینیم و این هنر غنی کشورمان رونق پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مطلبِ دوم، کار فرهنگسازی صرفه‌جویی برق بود که کارگردان "خندوانه" به سبکِ جالبی به آن پرداخت. او تأکید کرد که این روزها دچار مشکل و معضل استفاده نادرست از برق هستیم و برای کمک به این جریان، ما هم دست به کار می‌شویم و چراغ‌های اضافی خندوانه که به جهت زیبا شدن محیط برنامه و دکورِ "خندوانه" درست شده‌اند را خاموش می‌کنیم تا هموطنان‌مان هم این نکته را در دستور کارشان قرار دهند لامپ‌های اضافی منازل و محیط کاری‌شان را خاموش کنند تا همه بتوانیم در کنار هم از این انرژی بهینه و درست استفاده کنیم. 

تلویزیون چند روزی است که این موضوع را در قالبِ پویش و به کمک برنامه‌های پربیننده‌اش مثل "سیمای خانواده" پیگیری می‌کند. در قدمِ اول، پویش ۱۵ دقیقه‌ای برنامه "سیمای خانواده" شبکه یک سیما برای صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی مصرف برق، مطرح شد و بازتاب‌های بسیاری به دنبال داشت تا جایی که متولی‌زاده مدیرعامل شرکت توانیر در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت ۱۳ «شبکه خبر» واکنش نشان داد.

و همین‌طور شبکه‌های استانی پویش "برای مردم" را با هدف مصرف بهینه انرژی (آب و برق" و پخش تولیدات مردمی از شبکه‌های تلویزیونی و فضای مجازی در دستور کار قرار داد. این اتفاق به صورت هماهنگ در شبکه‌های مختلف سیما و فضای مجازی استان‌ها اجرایی می‌شود. 

راهکارهایی مانند خاموش کردن چراغ‌ها و پروژکتورها و پمپ‌های متعدد تزیینی در معابر که در حال حاضر خاموشی و قطع آنها لطمه‌ای به شغل، زندگی و امنیت مردم وارد نمی‌کند. در قالب پویش برای مردم، عموم علاقمندان می‌توانند از این مسئله عکاس گرفته و برای پخش از شبکه‌های استانی سیما یا انتشار در شبکه‌های اجتماعی به شماره‌های اعلام شده ارسال کنند.

همچنین صرفه‌جویی حداکثری در مصرف آب و برق برای به حداقل رساندن خاموشی‌ها با هدف همراهی با بیماران خاص و نیازمند، از دیگر محورهای این پویش است.

پویش برای مردم، تنها به مصرف بهینه انرژی ختم نمی‌شود بلکه پذیرای دعوت به همدلی برای صاحب خانه‌ها، صاحبان مشاغل و خیرین نیز خواهد بود، بر این اساس علاقمندان به شرکت در پویش می‌توانند مصادیق این همدلی را برای شبکه‌های استانی ارسال کنند.

حجم ویدیو: 2.92M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54 دانلود ویدیو پربیننده ترین توضیح نظام پزشکی درباره فلج شدن فک «سحر جعفری جوزانی» نصرالله رادش و همسر جدیدش + عکس رزیتا غفاری در نقش زن زیبای قاجار + عکس واکنش سردار آزمون به طرح جمع آوری سگ های خانگی + عکس بهنوش بختیاری در جشن تولد مادرش + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خندوانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال چشمگیر مردم از پویش ملی «همدلی با غزه»

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی گفت: این اقدام با هدف حمایت از جریان و آرمان فلسطین و مقاومت برنامه‌ریزی شده و کمک‌های مردمی از سراسر نقاط کشور به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال جمع آوری شده است تا در اختیار مردم مظلوم غزه قرار خواهد گرفت.    احمد میرزاده ادامه داد: مردم کشورمان از آبان تا بهمن ۱۴٠۲ در قالب این پویش اقدام به اهدای کمک‎های نقدی خود برای یاری رساندن به مردم مظلوم غزه کردند.

دیگر خبرها

  • نصب 62 پایه چراغ روشنایی در سه نقطه از شهر یزد
  • ۲۷ میلیون نفر دیگر وارد برنامه سلامت خانواده می شوند
  • استقبال چشمگیر مردم از پویش ملی «همدلی با غزه»
  • هشدار به مصرف کنندگان | هوای برق را داشته باش
  • راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی سپاس سردار
  • از راه‌اندازی پویش «سپاس سردار» تا ساخت‌ پروفایل‌ «من‌ و سردار، شما همه‌»
  • اجرای پویش کتابخوانی با محوریت حفظ آب در آذربایجان غربی
  • نصب ۶۲ پایه چراغ روشنایی در سه نقطه از شهر یزد
  • معاون رئیسی در شبکه غیرقانونی از قانون نوشت/ انسیه خزعلی صدای مخاطبین را خاموش کرد!
  • مصرف برق کولر‌های گازی ٦ تا ١٠ برابر کولر‌های آبی