Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بورس تهران اعلام کرد که برخی از سهامداران سجامی نیستند و شرکت‌ها هیچ دسترسی و اطلاعاتی از آن‌ها ندارد. به گزارش پول نیوز، علی صحرایی در خصوص اینکه با توجه به شیوع کرونا و فرارسیدن فصل مجامع چند درصد از مجامع به صورت حضوری و چند درصد به صورت مجازی برگزار شده است؟، گفت: شرکت ما به صورت الکترونیکی مجامع را برگزار می‌کند، بالای ۸۰ هزار سهامدار داریم و برنامه ما این است که با سیستمی که راه‌اندازی کرده‌ایم، مجامع را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او بیان کرد: حدود ۴۰ شرکت از شرکت‌های سپرده‌گذاری از مکانیزم رای‌گیری آنلاین استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل بورس تهران در پاسخ به این پرسش که چند درصد از شرکت‌ها سود مجامع را به صورت سجامی و چند درصد به صورت غیر سجامی پرداخت می‌کنند؟ گفت: تمام شرکت‌ها ملزم هستند که پرداخت سود را به صورت سجامی انجام دهند، ولی در مواقعی برخی از سهامداران سجامی نیستند و شرکت‌ها هیچ دسترسی و اطلاعاتی از آن‌ها ندارد، ولی ناشر دوست دارد به صورت سجامی سود آن‌ها را پرداخت کند.

صحرایی در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان بورس می‌تواند تمام شرکت‌ها را ملزم به پرداخت سود از طریق سجام کند؟، بیان کرد: این سازمان قصد دارد که این الزام را به صورت تدریجی انجام دهد و در حال حاضر نیز این الزام برای ناشران وجود دارد و سود مجامع برخی از شرکت‌ها بسیار ناچیز است و صرفه اقتصادی ندارد که سهام‌دار به بانک برای دریافت سود مراجعه کند، البته این مشکل به مرور زمان حل می‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بورس شاخص بورس سهام عدالت سهام پول نیوز چند درصد شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت

یه گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در خصوص واریز سود سهام عدالت گفت: مجموعه اتفاقاتی که برای شرکت‌ها افتاده، باعث شد شرکت‌ها مرتکب تخلف شوند و در پایان سال نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند. امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودهارا جمع آوری کنیم و باقی مانده سود سهام عدالت را پرداخت کنیم. زمان دقیق این پرداخت توسط شورای عالی بورس مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد