Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ‌در بازدید از یگان‌های نظامی مستقر در مرز دوغارون تاکید کرد: اتفاقات اخیر در کشور افغانستان هیچ‌گونه تهدیدی برای کشور ما ندارد.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در این سفر از تجهیزات نظامی، خودرویی، امدادی و الکترونیکی یگان‌های ارتش در تیپ 277 متحرک شهید تولایی در دوغارون از نزدیک بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سرلشکر موسوی در این سفر آخرین وضعیت تحرکات و اتفاقات چند روز گذشته در کشور افغانستان و مرز ایران را بررسی کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان در بهترین حالت آمادگی قرار دارند و سال‌ها خود را برای بالاترین تهدید آماده کرده و اتفاقات اخیر در کشور افغانستان هیچ گونه تهدیدی برای کشور ما ندارد.

سرلشکر موسوی افزود: برخی از مسائلی که در اطراف کشورمان اتفاق می‌افتند؛ موضوعات چندان مهمی نیستند که حل آن‌ها از عهده نیرو‌های مسلح خارج باشد.

وی ادامه داد: هم اکنون وضعیت کنترل و پایش مرز با سال‌های پیش متفاوت است و هر سال ارتقا می‌یابد.

سرلشکر موسوی بیان کرد: بیش از 90 درصد مرز‌ها با انواع سامانه‌های الکترونیکی، حسگرها، دوربین‌ها و پهپاد‌ها رصد می‌شوند و بر روی اطلاعات دریافتی تحلیل و تصمیم گیری می‌شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در هر کجا که ارتش و نیرو‌های مسلح هستند، مرز‌های زمینی، دریایی و هوایی با استفاده از سامانه‌های به روز کنترل می‌شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 ارتش جمهوری اسلامی ایران افغانستان ایران و افغانستان سرلشکر موسوی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 فرمانده کل ارتش سرلشکر موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سرلشکر موسوی به رژیم صهیونیستی در خصوص پیامدهای تکرار خطا

سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی و حامیان آن در خصوص پیامدهای تکرار خطا در قبال ایران هشدار داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سرلشکر موسوی: وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخی کوبنده است
  • سرلشکر موسوی: به تعدی دشمنان «پاسخی طوفانی» می‌دهیم
  • سرلشکر موسوی: پاسخی طوفانی به تعدی دشمنان خواهیم داد
  • پیام امیر سرلشکر موسوی به مناسبت روز ارتش
  • هشدار سرلشکر موسوی به رژیم صهیونیستی در خصوص پیامدهای تکرار خطا
  • هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا: مداخله نکنید
  • هشدار فرمانده کل ارتش به رژیم صهیونیستی در صورت اصرار براقدامات تجاوزکارانه
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی ارتش در مرزهای شرقی ایران
  • انسداد مرزهای شرق کشور با قدرت در حال انجام است