Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@12:22:49 GMT

دیدار علیرضا فغانی با عزیزی‌خادم

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۶۱۹۶

دیدار علیرضا فغانی با عزیزی‌خادم

داور دربی پایتخت با رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیدار کرد.

علیرضا فغانی که بابت قضاوت در دیدارهای حساس چند هفته پایانی لیگ برتر و جام حذفی به کشور بازگشته، با حضور در دفتر رییس فدراسیون فوتبال ایران نشستی با شهاب‌الدین عزیزی خادم برگزار کرد.

در این نشست صحبت‌های مختلفی از سطح مسابقات و داوری در استرالیا و مقایسه آن با ایران و نیازهای پیش‌روی داوری ایران انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار محمدرضا منصوری کمک داور بین‌المللی، حسن کامرانی‌فر سرپرست دبیرکلی و احسان اصولی صفار عضو هیأت رئیسه فدراسیون نیز حضور داشتند./ ورزش سه

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، سه نفر از داوران اسکواش استان محمد محمدی فارسانی، آرمان محمدی نافچی و شقایق مولایی کوچکی به دوره رفشینگ داوران فدراسیون راه یافتند.
هرساله دوره‌های رفرشینگ داوران توسط فدراسیون برگزار می‌شود و تعدادی از داوران رسمی منتخب امکان حضور در این دوره‌ها را دارند تا مجوز داوری را در سال جاری دریافت کنند.
استان چهارمحال و بختیاری سه داور در سال گذشته داشت و در سال جدید هم با تأیید فدراسیون سه داور مجوز حضور در دوره رفرشینگ ۱۴۰۳ را با توجه به قضاوت‌های خود کسب کردند.
شرکت کنندگان در دوره آموزشی رفرشینگ داوری پس از کسب حد نصاب امتیازات لازم می‌توانند مانند سال گذشته در رویداد‌های ملی و بین المللی قضاوت کنند.

دیگر خبرها

  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران
  • داور دربی اصفهان اعلام شد