Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود پیش از بازی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی را امروز چهارشنبه از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

*کادرفنی و سرمربی پیش از تمرین، در جلسه فنی، توصیه‌های خود برای بازی فردا پنج‌شنبه را به بازیکنان منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*شروع تمرین یک ساعته پرسپولیس بعد از گرم کردن با آقا وسط در سه گروه بود. پس از آن بازیکنان برای دقایقی جهت انجام استارت‌های سرعتی در اختیار مربی بدنساز قرار گرفتند.

 

*پس از آن پاسکاری، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند، جزو برنامه‌های انجام شده بود.

*در این تمرین کامیابی نیا و عیسی آل‌کثیر همچنان به صورت اختصاصی تمرین کردند.

*همان‌طور که حمید مطهری در کنفرانس خبری اعلام کرد، به طور قطع به بازی نمی‌رسد ولی آل‌کثیر تا آخرین لحظه زیر نظر خواهد بود تا تصمیم نهایی اخذ شود. تلاش کادر پزشکی در این ارتباط همچنان ادامه دارد.

*در تمرین امروز، بوژیدار رادوشویچ هم حضور داشت و همراه با سایرین تمرین کرد.

 

*پرسپولیس در پایان تمرین، پس از کمی استراحت راهی هتل محل اردوی خود شدند.

به گزارش فارس سرخ پوشان پایتخت از ساعت ۱۹:۴۵ فردا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال می روند‌.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند