Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@23:11:51 GMT

جلسه فغانی و عزیزی‌خادم قبل از دربی/عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۶۹۵۳

جلسه فغانی و عزیزی‌خادم قبل از دربی/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا فغانی که بابت قضاوت در دیدارهای حساس چند هفته پایانی لیگ برتر و جام حذفی به کشور بازگشته است، با حضور در دفتر رئیس فدراسیون نشستی با شهاب‌الدین عزیزی خادم برگزار کرد.

در این نشست صحبت‌های مختلفی از سطح مسابقات و داوری در استرالیا و مقایسه آن با ایران و نیازهای پیش‌روی داوری ایران انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار محمدرضا منصوری کمک داور بین‌المللی، حسن کامرانی‌فر سرپرست دبیرکلی و احسان اصولی صفار عضو هیئت رییسه فدراسیون نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید : مسی با این پست رکوردشکنی کرد/عکس

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا فغانی علیرضا فغانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس در این مسابقه که از ساعت 16:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان با سوت پیام حیدری آغاز می شود و دیدار معوقه هفته دوم نیم فصل دوم است، با ترکیب زیر تیمش را به میدان می فرستد: 
نیما میرزازاد - میلاد زکی پور، هادی محمدی،سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده، رضاشکاری و شهریارمغانلو.

نکته قابل توجه ترکیب سپاهان حضور هادی محمدی در ترکیب اصلی است که در کنار سیاوش یزدانی دو بازیکن قلب خط دفاعی تیم هستند. همچنین مطابق انتظار پیام نیازمند آماده بازی نشده و البته اینبار از روی نیمکت نمایش هم تیمی هایش را تماشا خواهد کرد.

در مرکز میدان دابو، نورافکن و کریمی بازی می‌کنند و سه بازیکن خط هجومی هم فرشاد، شهریار و شکاری هستند. نکته قابل توجه دیگر ترکیب سپاهان غیبت رضا اسدی است که در فهرست تیم نیز حضور ندارد و به نظر می‌رسد مصدومیت دلیل دوری او از ترکیب اصلی باشد.

دیگر خبرها

  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • حضور وزیر امور خارجه در جلسه شورای امنیت
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!