Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی موافقت با افزایش ۲۰ درصدی کرایه حمل ریلی محموله‌های سوختی را به شرکت‌های حمل و نقل ریلی ابلاغ کرد.

به گزارش پول نیوز، یک شرکت بورسی حمل و نقل ریلی کالا در سامانه کدال از موافقت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با افزایش کرایه حمل ریل سوخت تا ۲۰ درصد نرخ‌های فعلی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش نرخ قبلی حمل ریلی سوخت، ۱۶۶ تومان در هر تن-کیلومتر بود که با افزایش ۲۰ درصدی به ۱۹۹ تومان در هر تن-کیلومتر افزایش یافته است.

نامه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به شرکت‌های حمل و نقل ریلی بابت حمل سوخت، ۲۲ تیر ماه امسال ابلاغ شده، اما در این بخشنامه آمده که این نرخ جدید کرایه حمل، از تاریخ ۱ مهر سال گذشته اعمال می‌شود.

منبع: مهر

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل کرایه سوخت حمل سوخت نرخ جدید کرایه کرایه حمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خودسرانه کرایه جابجایی مسافر بین شهری گیلان

غلامعلی نیک‌فهم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: نرخ کرایه جابجایی مسافر بین شهری در این استان افزایش پیدا نکرده است و هرگونه افزایش اطلاع‌رسانی می‌شود.

او افزود: دریافت کرایه جابجایی مسافر بین شهری داخل استان گیلان باید بر اساس آخرین نرخ مصوب ابلاغی باشد و رانندگان نباید با افزایش نرخ، کرایه بیشتری از مسافران دریافت کنند.

به گفته مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای گیلان، هرگونه افزایش کرایه جابجایی مسافر بین شهری در استان تابع تصمیمات ستاد تنظیم بازار است.

نیک فهم تصریح کرد: مسافران در صورت افزایش نرخ کرایه جابجایی مسافر بین شهری گیلان از سوی رانندگان، با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند یا به دفاتر ارتباطات مردمی در پایانه‌ها و ادارات شهرستانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شکایات خود را مطرح کنند.

برخی از رانندگان از نوروز امسال نسبت به افزایش نرخ کرایه جابجایی مسافر بین شهری گیلان اقدام کرده‌اند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی صادرات فرآورده‌های خام دامی لرستان
  • مصرف حدود ۱۲۷ میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار / ثبت رشد ۲۲ درصدی
  • مصرف حدود ۱۲۷میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار/ثبت رشد ۲۲ درصدی
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • افزایش ۴.۶ درصدی مصرف روزانه بنزین نسبت به سال قبل
  • افزایش خودسرانه کرایه جابجایی مسافر بین شهری گیلان
  • افزایش ۴.۶ درصدی میانگین مصرف روزانه بنزین نسبت به مدت مشابه پارسال
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت