Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@20:43:07 GMT

سارا و نیکا با آرایشی غلیظ و لب های برجسته! + عکس ها

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۹۱۷۳

سارا و نیکا با آرایشی غلیظ و لب های برجسته! + عکس ها

 

 سارا و نیکا سریال پایتخت بودند. سارا و نیکا متولد 8 مرداد 83 هستند. سارا و نیکا در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارند.سارا و نیکا پس از انتشار فیلم خارج از عرف سارا و نیکا در کنار استخر از ادامه بازی در سریال پایتخت کنار گذاشته شدند.

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

ماجرای سارا و نیکا در استخر مختلط

مرداد ماه بود که سارا و نیکا دوباره در صدر اخبار شبکه های اجتماعی و رسانه های زرد قرار گرفتند. این بار اما قضیه فرق می کرد چرا که عکسی از سارا و نیکا در یک استخر مختلط در سوئد منتشر شد. خیلی ها همان موقع اعلام کردند که قصه حضور سارا و نیکا در تلویزیون با این تصاویر به پایان رسیده البته بودند کسانی که از سارا و نیکا حمایت کردند و گفتند این دو در سوئد و با فرهنگ این کشور بزرگ شده اند و نباید به آن ها خرده گرفت.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع: شایانیوز

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد

گوگل به تازگی اولین نسخه بتای عمومی اندروید ۱۵ را راه اندازی کرده است که به ما نگاهی اجمالی به ویژگی‌های نسخه بعدی سیستم عامل موبایل خود می‌دهد، این نسخه بتا مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید را معرفی می‌کند. پیشرفت‌های گوگل در آپدیت جدید اندروید بعد، طبق گزارش indiatoday، رونمایی کامل از اندروید ۱۵ در کنفرانس توسعه دهندگان معتبر گوگل، GoogleI، در ماه مه انتظار می‌رود.

ویرایش تمام صفحه برنامه: این به روز رسانی تضمین می‌کند که برنامه‌ها به طور یکپارچه گسترش می‌یابند تا کل صفحه را اشغال کنند و نوار‌های شفاف سیستم را که قبلاً فضای صفحه را اشغال می‌کردند، حذف می‌کند.

مدیریت بایگانی برنامه: در پاسخ به بازخورد کاربران، اندروید ۱۵ اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌هایی که به ندرت استفاده می‌شوند را بایگانی و بازیابی کنند.

سازگاری با نمایشگر موبایل: قابلیت دسترسی با بهبود سازگاری نمایشگر بریل افزایش می‌یابد و دامنه را برای کاربران کم بینا افزایش می‌دهد.

تنظیمات امنیت شبکه سلولی: بخش اختصاصی «امنیت شبکه سلولی» در منوی تنظیمات، کنترل و دقیق رمزگذاری و هشدار‌های امنیتی شبکه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتخاب کیف پول دلخواه: به‌روزرسانی به شما امکان می‌دهد برنامه کیف پول خود را به شکل پیش‌فرض تنظیم کنید نا فرآیند پرداخت ساده‌تر شود. توجه داشته باشید که در دسترس بودن این ویژگی ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد.

ویجت‌های انحصاری Pixel Weather: دارندگان پیکسل از ویجت‌های آب‌وهوای جدید که برای تجربه شخصی‌سازی شده‌تر به‌روزرسانی آب‌وهوا طراحی شده‌اند، لذت خواهند برد.

لیست گوشی‌های هوشمند واجد شرایط اندروید ۱۵ بتا ۱

در حال حاضر، تنها دستگاه‌های Google Pixel واجد شرایط برنامه رسمی اندروید بتا هستند:

پیکسل ۶

پیکسل ۶ پرو

پیکسل ۶a

پیکسل ۷

پیکسل ۷ پرو

پیکسل ۷a

تبلت پیکسل

تا کردن پیکسل

پیکسل ۸

پیکسل ۸ پرو

آموزش نصب اندروید ۱۵ بتا ۱

۱- وب سایت گوگل را باز کنید سپس اندروید را آپدیت کنید.

۲- در برنامه اندروید بتا ثبت نام کنید.

۳- به Settings > System > System Update بروید.

۴- گزینه Download and Install for Android ۱۵ Beta را انتخاب کنید.

۵- منتظر اعلان آپدیت هوایی اندروید ۱۵ بتا ۱ باشید.

مهم است که توجه داشته باشید که Android ۱۵ Beta ۱ نسخه اولیه این نرم افزار است، به این معنی که ممکن است ناپایدار باشد و نصب آن ممکن است منجر به کاهش عملکرد، خرابی برنامه و حتی از دست دادن اطلاعات شود. علاوه بر این، برای امنیت بیشتر، از داده‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا از از دست دادن رسانه یا داده‌های مهم در تلفن خود جلوگیری کنید.

منبع: الیوم السابع 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • چه شد که سوئد در یک قدمی ساخت بمب اتمی، از سلاح هسته‌ای دست کشید؟
  • نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد