Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان در دومین روز از هفته بهزیستی  با حضور علیرضا ایزدپورمدیرکل بهزیستی  استان سمنان معاون مشاکتهای مردمی و کارشناسان ستاد بصورت ویدئو کنفرانس  طرح واگذاری مسکن افتتاح شد.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان درابتدا ضمن تبریک هفته بهزیستی چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدپوردر این  مراسم بیان داشت: در راستای توانمندی جامعه هدف بهزیستی استان سمنان تامین مسکن یکی از نیازهای ضروری جامعه هدف محسوب می شود.

ایزدپورافزود:تا پایان سال ۱۳۹۸ دوهزار و هشتاد و نه واحد مسکن و تا پایان سال ۱۳۹۹ صد و هفتاد  و نه واحد مسکن تحویل داده شده است که این تعداد تا هم اکنون در مجموع به ۲۲۶۸ رسیده است که در شهرستان شاهرود به دو تن از خانواده های  دو معلولیتی  و سه معلولیتی مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان جهت کمک هزینه خرید و ساخت پرداخت شده است.

 مدیر کل  سپس از پرداخت کمک  هزینه هفت میلیون وپانصدهزار تومان به خانوار عادی در شهرستان مهدیشهر هم خبر داد.

و از همکاری بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) انجمن خیرین مسکن ساز، سازمان ملی زمین، مسکن در اجرای این طرح تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در پایان اظهار امیدواری کرد: انشالله با مشارکت بیشتر و تعامل و تحقق خرد جمعی در ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی در آتی گامهای بیشتر و بهتری برداشته شود.

کد خبر 1535336

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد

مهشید سلیمانی سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هم‌اکنون یک مرکز دولتی شیرخوارگاه در استان فعال است، گفت: هم اکنون ۱۰ کودک در این شیرخوارگاه امام علی (ع) شهرکرد نگهداری می‌شود.

بیشتر بخوانید

اختصاص سه میلیارد اعتبار ملی به مراکز بهزیستی چهارمحال و بختیاری

وی افزود: این کودکان شیرخوار بدون سرپرست هستند و تا مشخص نشدن وضعیت سرپرست این کودکان امکان واگذاری آنها به افراد وجود ندارد.

سلیمانی گفت: تعداد کودکان شیرخوار در این مرکز به دلیل واگذاری به خانواده‌های متقاضی فرزندخواندگی و همچنین واگذارشدن به خانواده خودشان متغییراست و تا مشخص نشدن شرایط حقوقی این کودکان امکان واگذاری به خانواده خودشان و یا خانواد‌های متقاضی فرزندخوانده وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ماندگاری هوای سرد در استان سمنان تا پایان هفته
  • ماندگاری هوای سرد در سمنان تا پایان هفته
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی