Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مجید سیمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج کرمان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از انجام یک سری اقدامات پلیسی و رصد فعالیت یک باندقاچاق مواد مخدر در شهرستان کهنوج، عصر روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، محل دپوی مواد مخدر را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی، بازرسی از محل دپو که در  دو منزل مسکونی بود، در دستور کار قرار گرفت و متاسفانه هنگام بازرسی از محل دپوی مواد مخدر، قاچاقچیان مسلح اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند و در این رابطه فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج به همراه ۲ تن دیگر از پرسنل ناجا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. عامل اصلی تیراندازی هم به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسید.

سیمی بیان کرد: بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفت و در این رابطه ۳ نفر بازداشت شدند و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر عوامل این باند هم صادر شده است.

دادستان کهنوج تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت تمام با مخلان نظم و امنیت و اشرار مسلح  برخورد خواهد کرد.

او گفت: با اقدامات دستگاه قضایی و سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی طی چند سال گذشته، چندین باند سازمان یافته و بین الملی  قاچاق مواد مخدر  در منطقه منهدم شده است.

خاکسپاری پیکرهای شهیدان نیروی انتظامی

از سوی دیگر پیکر شهیدان سرگرد ناصر بشنام، سروان نظام تاجیک و ستوان دوم مسلم بناوند از ماموران انتظامی کهنوج که روز گذشته در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر به شهادت رسیدند، صبح امروز پنجشنبه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان و استان تشییع شد.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع خودرویی پیکر این شهیدان ۷:۳۰ صبح از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی کهنوج شروع شد و به سمت گلزار شهدای این شهر ادامه یافت.

پیکر شهید ستوان دوم مسلم بناوند در گلزار شهدای شهر کهنوج به خاک سپرده شد، پیکر شهید سرگرد ناصر بشنام نیز در گلزار شهدای شهرستان فاریاب و پیکر شهید سروان نظام تاجیک در منطقه رودخانه از توابع بخش رودان استان کرمان به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 614603

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی احمدپور مواد مخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و اظهار کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر رودسر، صحت موضوع محرز و خودرو سمند تاکسی متهم حین تردد در این شهرستان متوقف شد.

رمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۹۴ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص متهم ۳۸ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان بیان‌داشت: تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با مواد مخدر توسط مجموعه انتظامی، بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه است و کارکنان سبز پوش فراجا در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود مواد افیونی به کشور جلوگیری کنند.

کد خبر 6063677

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید