Web Analytics Made Easy - Statcounter

استادیوم سرپوشیده ۶ هزار نفری ماهفروجک ساری پس از ۱۶ سال از زمان آغاز ساخت امروز پنجشنبه با دستور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری رسید.

برای ساخت سالن ورزشی ۶ هزار نفری ماهفروجک ساری که به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شده است ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

در مراسم بهره برداری از این سالن ورزشی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ، استاندار مازندران و جمعی از مسئولان این استان حضور میدانی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان در این مراسم گفت : ۲ پروژه شاخصی که امروز از ۲۶۴ پروژه ورزشی افتتاح می‌شود سالن ۶ هزار نفری شیراز و ساری است که با تجهیزات به روز و استانداردهای بین‌المللی در فضایی بسیار زیبا ساخته شده‌اند که نقش مهمی در افزایش سرانه ورزشی دو استان فارس و مازندران دارند.

مسعود سلطانی‌فر افزود : مازندران نقش بسیار مهمی در کسب افتخارات ملی دارد و برخورداری از چنین سالنی حق مردم مازندران است. مازندرانی‌ها همواره در حوزه ورزش برای کشور افتخارات مهمی آفریدند. هر چه تجهیزات و زیرساخت‌ها در چنین جامعه‌ای بیشتر باشد، به رشد افتخارات  بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به نقش گسترش زیرساخت‌های ورزشی در افزایش کسب افتخارات و پرورش استعدادها، افزود: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که تا سال ۱۴۰۴ قدرت اول منطقه شویم. ما امروز قدرت اول منطقه در ورزش هستیم. امسال ۶۸ سهمیه در المپیک گرفتیم که بیشترین رکورد ثبت شده توسط ایران است و رکورد قبلی نیز در دوره قبل ۶۳ سهمیه بود.

ساخت سالن ورزشی ماهفروجک ساری از سال ۱۳۸۴ آغاز شده بود و به دلیل مشکلات اعتباری بهره‌برداری از آن بارها به تعویق افتاد ، اما در نهایت پس از ۱۶ سال با تأمین اعتبار و توجه ویژه دولت دوازدهم این پروژه بزرگ ورزشی توسط مهندسان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تکمیل شد.

این سالن ورزشی چند منظوره ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا دارد و در زمینی به مساحت ۷۵ هزار متر مربع ساخته شده است. به گفته مجریان پروژه، زمین بازی این سالن ورزشی با استانداردهای بین‌المللی به مساحت یکهزار و ۱۰۰ متر مجهز به کفپوش باکیفیت و استاندارد است و امکان برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف سالنی مانند فوتسال، بسکتبال، والیبال و هندبال با سطح و تراز بین‌المللی را در این سالن فراهم می‌کند.

چهار باب رختکن، ۷۵ فضای اداری برای عوامل اجرایی و کارکنان، جایگاه ویژه و سیستم تهویه استاندارد با ۶ دستگاه هواساز و دو چیلر از دیگر امکانات این مجموعه است.

پنجشنبه هفته گذشته وزیر ورزش و جوانان همراه با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بازدیدی از مراحل پایانی ساخت سالن ورزشی ماهفروجک داشت و دستورات لازم برای شتاب دادن به اجرای این پروژه را صادر کرد.

بهره‌برداری از این سالن ورزشی یکی از وعده‌های مهم دولت دوازدهم به مردم مازندران بود که با پیگیری‌های مستمر مسئولان این وعده در آخرین روزهای عمر دولت محقق شد.
رئیس‌جمهوری همزمان با این استادیوم، ده‌ها پروژه ورزشی دیگر در سایر نقاط کشور را نیز افتتاح کرد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سالن ورزشی ماهفروجک ساری بهره برداری ۶ هزار نفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم

احمد وحیدی وزیر کشور برای معارفه استاندار جدید مازندران، دقایقی قبل وارد فرودگاه شهدای ساری شد.

وحیدی قرار است در مراسم معارفه یوسف نوری به عنوان استاندار جدید مازندران در ساری شرکت کند.

یوسف نوری در جلسه روز گذشته هیئت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار جدید مازندران رای اعتماد گرفت و به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران پس از انقلاب منصوب شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری