Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رحمن نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شب گذشته میزان بارش ها در زنجان ۴,۴، دهم میلی متر، خیرآباد ۲,۲ دهم میلی متر، گرماب ۲ دهم میلی متر، سجاس و دانشگاه زنجان نیز هر یک ۱,۹ دهم میلی متر از بارندگی ها را ثبت کردند.
وی تاکید کرد: در مدت زمان بیان شده در شهرهای ماهنشان، دندی، بخش های پری و ارمغانخانه هیچ بارندگی رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده سامانه بارشی تا شامگاه فردا جمعه در سطح استان فعال است.
رحمن نیا یادآوری کرد: بارش ها همراه با رعد و برق وزش باد و تگرگ ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی بامداد شنبه از استان زنجان خارج خواهد شد.
به گزارش ایرنا، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

برچسب‌ها بارندگی اداره کل هواشناسی زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی اداره کل هواشناسی زنجان زنجان بارندگی اداره کل هواشناسی زنجان زنجان دهم میلی متر استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاع بارش در مولتان از توابع مهرستان به ۴۲.۵ میلی‌متر رسید

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: ارتفاع بارش امروز در منطقه مولتان از توابع شهرستان مهرستان به ۴۲.۵ میلی‌متر رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هواشناسی استان، محسن حیدری اظهار کرد: از ۴۱ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد که از ایستگاه مهرستان ۳۸.۸، سراوان ۱۵، دشتوک ۳۷، بیلری از توابع خاش ۱۰ و باهوکلات ۳۲.۵ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

وی ادامه داد: تا اواخر هفته در سطح استان شرایط برای رشد ابر، رگبار پراکنده بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی می‌شود که روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش‌ها به ویژه در نیمه جنوبی استان از شدت بیشتری برخوردار است.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان توصیه کرد: از فعالیت‌های کوهنوردی و چرای دام در مناطق مرتفع پرهیز شود و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی نیز خودداری شود.

کد خبر 744200

دیگر خبرها

  • بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟
  • ثبت بیشترین بارندگی هرمزگان در جزیره لاوان
  • ثبت بیشترین بارندگی با ۲۳ میلی متر در ایستگاه درح‌ 
  • اسدیه رکورددار بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • احتمال بارش ۸۰ میلی‌متر در جنوب استان کرمان
  • کنگان سربیشه با ۱۷ میلی متر رکوردار بارش باران در خراسان جنوبی شد
  • ثبت بیشترین بارش‌ها در اسدیه با ۲۰ میلی متر
  • کاهش ۴.۴ درصدی میانگین بارش‌های سال زراعی ۱۴۰۲ در لرستان
  • ۳۴۵ میلی‌متر بارندگی در حوزه سد مهاباد ثبت شد
  • ارتفاع بارش در مولتان از توابع مهرستان به ۴۲.۵ میلی‌متر رسید